تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
حزب الله : مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان البرز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری رفراندم ملت ایران در تایید نظام جمهوری اسلامی ایران بود ولی دوباره برخی با سخنانی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۵۶۲
راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم ملت ایران در تایید نظام اسلامی بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم ملت ایران در  حجت الاسلام و المسلمین علیرضا کرمی در مراسم شکوه هجرت که ظهر امروز در هیئت انصارالامام کرج برگزار شد اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن رفراندوم ملت ایران در تایید نظام جمهوری اسلامی ایران بود ولی برخی دوباره با برخی سخنان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه قبل از 22 بهمن سال جاری رهبر انقلاب پیش بینی کردند که این همایش پیروزی انقلاب اسلامی "تماشایی" می‌شود، افزود: دشمنان به قطع برای براندازی انقلاب اسلامی برنامه دارند و دشمن برنامهریزی قوی دارد که مردم ایران دهه فجر چهلمین سال را مشاهده نکنند و این برنامهریزی از دی ماه کلید زده شد.
 
وی ادامه داد: دشمن جریانی را شروع کرد که به درگیری و اغتشاش ختم شود و  قصد داشت از طریق اعتصابات و اجتماعات آرام، نارضایتی اجتماعی در کشور ایجاد کند که راهپیمایی مردم در روز پیروزی انقلاب نقشه دشمن را خنثی کرد.
 
حجت الاسلام کرمی با تاکید بر اینکه مردمی که مطالبات معیشتی داشتند، صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند، بیان داشت: مردم ایران در راهپیمایی بعد از اغتشاشات آتش به اختیار عمل کردند و از 13 تا 18 دی ماه این راهپیمایی‌های مردمی ادامه داشت ولی برخی مریضی سیاسی دارند و به جای شکرگزاری از خدا و مردم حرف‌های دیگری بر خلاف خواسته ملت بیان می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه 124 هزار پیامبر مبعوث شد که راه بهشت و سعادت را به مردم نشان دهند، گفت: اولین کار مسئول در نظام اسلامی این است که راه سعادت و بهشت را به مردم نشان دهد و بدون چشمداشت و کمترین هزینه مادی به مردم خدمت‌رسانی کند که خود جهاد فی سبیل‌الله است.
 
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان البرز با اشاره به اینکه دشمن از نظر فرهنگی ایران را تحریم نمی‌کند، عنوان کرد: در فضای مجازی امنیت کشور به مخاطره افتاده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین