تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله : شهردار كرج به تاثیر مستقیم احداث پارک ها و بوستان ها بر توسعه نشاط اجتماعی اشاره كرد و گفت: بهره برداری از بوستان بهارستان در محله اشتراكی در راستای اجرای سیاست محله محوری است.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۳۵۱
افتتاح بوستان بهارستان در راستای اجرای سیاست محله محوری است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علي اصغر كمالي زاده در آيين افتتاح بوستان بهارستان كه با حضور اعضای شورای شهر، فرماندار و معاونين و جمع كثيری از شهروندان برگزار شد، اظهار كرد: احداث فضاهای سبز و پارک‌ های محله ای در وهله‌ اول بر سلامت روان شهروندان تاثیر دارد و منجر به تلطیف روحیات و آرامش روحی شهروندان می‌شود.
 
 
وي توجه بیشتر به رفاه شهروندان و همچنین ارتقای سرانه فضای سبز را از اهداف راه‌اندازی پارک های محلی ذکر کرد و افزود: وجود پارک های محلی در مناطق مختلف با توجه به سبک زندگی آپارتمان نشینی تاثیر خوبی بر برون رفت از کسالت این سبک زندگی خواهد داشت.
 
 
شهردار كرج با بيان اينكه ایجاد پارک و فضای سبز به خاطر زیباسازی و منظر شهری امری ضروری است، تصريح كرد: فضای سبز بخشی از کاربری های عمومی هر منطقه را تشکیل می دهد که دارای ابعاد مختلفی از جمله کارکرد زیست محیطی، کارکرد ترافیکی، کارکرد گردشگری و کارکرد زیباشناختی است.
 
 
كمالی زاده بيان كرد: با بهره برداری از اين پارک ان شاالله هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه در حوزه عمرانی و فضای سبز در راستای توسعه سياست های محله محوری در کرج خواهیم بود.
 
به گفته شهردار کرج، بوستان بهارستان مجموعه ای شامل فضای سبز، زمین بازی کودکان، زمین ورزشی چند منظوره، مسیر تندرستی، آبنما و آبشار صخره ای است که در زمینی به مساحت یک هکتار، با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال و با موقعیت کوهستانی بنا شده است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین