تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
plusresetminus
حزب الله : جلسه ساماندهی نهر سیاه جوی در جاده قزلحصار با حضور سرپرست شهرداری کرج و مدیرکل زندان های استان البرز برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۲۵۹
مشکلات نهر سیاه جوی با همکاری سازمان زندان ها برطرف خواهد شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شهرداری کرج از سال ۹۲ طرح ساماندهی حاشیه جاده قزلحصار و نهر سیاه جوی را به عنوان کلکتور جمع کننده روان آب و فاضلاب شهری شهر کرج و به منظور برطرف کردن مشکلات زیست محیطی را آغاز کرده است که هم اینک این طرح در مرحله پایانی به دلیل مجاورت با اراضیِ مرتبط با سازمان زندان ها، متوقف شده است. 
 
محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج در این جلسه با اشاره به این که بوی نامطبوع نهر سیاه جوی مشکلات عدیده ای  برای شهروندان این منطقه ایجاد کرده است، گفت: این آمادگی وجود دارد که با همکاری سازمان زندان ها مشکلات موجود حل و فصل شود.
 
 سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهردارب کرج با اشاره به مشکلات زیست محیطی نهرِ سیاه جوی برای شهروندان، اظهار کرد: در حال حاضر فاز ۱ و ۳ این طرح به مراحل پایانی رسیده و در حال بهره برداری است.
 
عسگر نصیری تاکید کرد: اگر سازمان زندان ها همکاری لازم را داشته باشد می توانیم در محدوده یاد شده کلکتور را به طور کامل تکمیل کنیم. 
 
 مدیرکل زندان های استان البرز نیز ضمن قدردانی از شهرداری کرج به واسطه همکاری مطلوب با اداره کل زندان ها، اظهار کرد: فاضلاب دو زندانِ قزلحصار و رجایی شهر به اوگوی شهری وصل شده که شهرداری در این موضوع نیز عملکرد خوبی داشته است. 
 
جبار باقری از شهرداری کرج خواست نسبت به نهایی شدن سالن پیش ملاقات همکاری لازم را داشته باشد تا این طرح با سرعت لازم به مرحله اجرا برسد.
 
وی ضمن قدردانی از شهرداری کرج برای ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه در حاشیه زندان قزلحصار و ندامتگاه کرج، گفت: سازمان زندان ها نیز همکاری خوبی در زمینه توسعه فضای سبز انجام داده است.
 
به گفته مسولان با ساماندهی نهر سیاه جوی مشکلات زیست محیطی به وجود آمده در منطقه قزلحصار  رفع خواهد شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین