تاریخ انتشاريکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
plusresetminus
حزب الله : آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای جنایت تکفیری‌ها در کویت را محکوم کرد و از مسلمانان خواست در برابر این جنایت سکوت نکنند.
۰
کد مطلب : ۸۷۰۶۹
مسلمانان در برابر جنایت تکفیری‌ها سکوت نکنند
 

متن این بیانیه به‌شرح زیر است: جنایت فجیعى که در کویت به‌دست گروه‌هاى تکفیرى بیگانه از اسلام و بشریت رخ داد و جمع کثیرى از برادران و خواهران عزیز ما را به خاک و خون کشید نشان داد که گروه وحشى تکفیرى هیچ حدّ و مرزى را به رسمیت نمى‌شناسد، در ماه مبارک رمضان در خانه خدا، روز جمعه، در حال نماز کشتن افراد بیگناه حتى زنان و کودکان اوج بى‌رحمى و بى‌ایمانى و توحش است که تاکنون کمتر سابقه داشته است.

ما ضمن محکوم کردن شدید این جنایت بى‌سابقه و تسلیت به همه بازماندگان و همه برادران مسلمان اعم از شیعه و سنى و حتى غیرمسلمانان جهان هشدار مى‌دهیم که در برابر این‌گونه حوادث سکوت نکنند و بدانند این جنایت‌کاران هرگاه میدان پیدا کنند به هیچ کس حتى کسانى که امروز آنها را تأیید مى‌کند رحم نخواهند کرد و دامان خود آنها را نیز به‌زودى خواهد گرفت.

اگر مسلمین دست به دست هم بدهند به‌یقین ریشه‌کن کردن آنها کار مشکلى نیست و اگر امروز این کار را بکنند بهتر از فرداست.

ما یقین داریم که شهیدان این حادثه با شهیدان عصر پیغمبر اکرم(ص) و شهداى کربلا محشور خواهند شد و مجروحان آنها نیز پاداش همان مجروحان را خواهند داشت.

ما از دولت محترم کویت مى‌خواهیم که این مسئله را به‌صورت کاملاً جدى تعقیب کند و ریشه‌هاى آنها را در کویت بشناسند و به اشدّ مجازات محکوم کنند.

ما خود را با همه خانواده‌هاى داغدیده شریک مى‌دانیم و دعا مى‌کنیم که دست قدرت خداوند از آستین عدالتش هرچه زودتر بیرون آمده و این جنایت‌کاران را به‌وسیله مسلمانان بیدار و آگاه و شجاع به دیار عدم بفرستد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین