تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
plusresetminus
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در جنگ‌های نیابتی اگر تهدیدی صورت بگیرد هم مهاجمین و هم کشوری که از آنها حمایت می‌کنند پاسخی سخت دریافت خواهند کرد چرا که ما با هیچ کشوری تعارف نداریم.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۵۹۲
ارتش در ابتدای جنگ هرگز غافلگیر نشد/ به مهاجم و کشور حامی‌اش در جنگ نیابتی "پاسخ سخت" می‌دهیم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در صبحگاه مشترک یگان‌های ارتش در پادگان شهید امانی با اشاره به عملیات ثامن الائمه(ع) و گرامیداشت سالروز شکستن حصر آبادان، گفت: روزهای آغازین جنگ وضعیت کشور یسیار ملتهب بود و عمده یگان‌های ارتش درگیر ضدانقلاب در کردستان بودند؛ برخی می‌گویند در ابتدای جنگ ارتش غافلگیر شد، این سخن، سخن نادرست و غلطی است و در گزارش‌های ارتش آمده بود که عراق در حال انجام عملیات‌های نظامی است. اگر ارتش آماده نبود در همان ابتدا چگونه مرزهای کشور پر از یگان‌های ارتش شد.

وی گفت: اگر ارتش آماده نبود چگونه نیروی هوایی ارتش 140 فروند را آماده پرواز به‌سمت عراق کرد؟ نیروی دریایی ارتش چنان درسی به عراق داد که ارتش عراق جرئت حمله از دریا را به خود نداد؛ امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اعتماد به نفس در برابر هر تهدیدی می‌ایستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دست قدرت نیروهای مسلح تا کیلومترها دورتر می‌تواند هر دشمنی را سر جای خودش بنشاند، تصریح کرد: در جنگ‌های نیابتی اگر تهدیدی صورت بگیرد، هم مهاجمین و هم کشوری که از آنها حمایت می‌کنند پاسخی سخت دریافت خواهند کرد چرا که ما با هیچ کشوری تعارف نداریم.

امیر پوردستان با اعلام "دکترین ما دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است"، گفت: هیچ توقفی در راه ارتقای توان دفاعی و نظامی خود نمی‌پذیریم؛ متجاوزین بدانند اگر ضربه‌ای وارد کنند ضربه‌های سختی دریافت خواهند کرد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین