تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
plusresetminus
حزب الله : پیکر علی طباطبایی هنرمند جوان سینما و تلویزیون به سوی خانه ابدی تشییع شد.
۰
کد مطلب : ۹۲۳۷۹
علی طباطبایی بازیگر جوان به سوی خانه‌ ابدی‌ تشییع شد
 
 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیکر علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون امروز سه‌شنبه دهم شهریورماه با حضور هنرمندان و کارگردانان سینما و تلویزیون از جمله فریدون جیرانی، محمدحسین لطیفی، محمود رضوی، فرهاد قائمیان، محمدرضا غفاری، افسانه چهره‌آزاد و ... به سمت بهشت‌ زهرا(س) تشییع شد.

تشییع پیکر مرحوم علی طباطبائی

پیکر علی طباطبایی ساعت ۹:۲۵ به منزل وی رسید تا خانواده برای آخرین بار با او وداع کنند.

سید کمال طباطبایی پدر وی که حال خوبی نداشت، با دیدن پیکر فرزندش، تنها توانست چند جمله بگوید و آن این بود که «علی من در جوانی رفت»

فریدون جیرانی در سخنان کوتاهی بیان کرد: اصلاً باورم نمی‌شود که وی در این سن و سال از بین ما رفته باشد. علی طباطبایی جوان بسیار خوب، سلامت و سالمی بود و زمانی که به من اطلاع دادند که او از دنیا رفته است، نتوانستم این مساله را باور کنم.

 

تشییع پیکر مرحوم علی طباطبائی

وی همچنین به فیلم «سالاد فصل» که علی طباطبایی در آن بازی کرده بود، اشاره کرد و گفت: علی پسر بسیار بااستعدادی بود و در فیلم «سالاد فصل» توانمندی‌های خوبی را از خود نشان داد. چند سکانس بسیار خوب هم با لیلا حاتمی بازی کرد.

کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» با اشاره به این سریال که تهیه‌کنندگی آن را سید کمال طباطبایی بر عهده داشت، گفت: خاطرم است که تهیه‌کننده این سریال با پخش هر قسمت بیان می‌کرد که علی چقدر این سریال را دوست داشته است.

تشییع پیکر مرحوم علی طباطبائی

پیکر این بازیگر جوان از مقابل منزل وی به سوی بهشت‌زهرا تشییع شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین