تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
plusresetminus
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: نرخ سرویس مدارس امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۴۹۳
افزایش ۱۰ درصدی نرخ سرویس مدارس
علیرضا قنادان در حاشیه هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش درباره لایحه نرخ سرویس مدارس، اظهار داشت: قیمت نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید در کمیته ماده ۱۸ وزارت کشور که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، شهرداری تهران و وزارت کشور برگزار شد، به تصویب رسید و در جدولی مشخص پرداخت والدین برای سرویس مدارس در هر منطقه مشخص شده است.
 
وی بیان داشت: مبلغی که باید به رانندگان سرویس مدارس داده شود، ۷۵ درصد از کل مبلغ سرویس است که این موضوع نیز به تأیید و تصویب فرمانداری تهران رسیده است و در مناطق مختلف نرخ سرویس‌های مدارس متفاوت است.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان داشت: نرخ سرویس مدارس امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است و وزارت آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی بر اجرای این مصوبه نظارت دارند.
 
قنادان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا اعلام نرخ سرویس مدارس به والدین با تأخیر همراه نبوده است، گفت:‌امسال مقداری فرآیند عوض شده، ولی در این خصوص ۸ جلسه برگزار شده است و مقداری سوء تفاهم‌ها و ناآشنایی با ضوابط بوده که حل شد و توسط فرمانداری تهران نرخ سرویس مدارس ابلاغ شده است.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین