تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
حزب الله: فرمانده حوزه هشت حضرت سید الشهداء شهرداری کرج از برگزاری دومین دوره اردوی راهیان نور دریایی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۰۹۶
دومین دوره اردوی راهیان نور دریایی برگزار شد
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ غلام قربانی  گفت: اردوی بازدید از جزیره خارک با حضور اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های تابعه حوزه هشت حضرت سید الشهداء (ع) شهرداری کرج، در قالب کاروان راهیان نور دریایی برگزار شد.
 
وی اظهار کرد: بیش از 95 درصد نفت خام کشور از طریق جزیره خارک صادر می شود و این جزیره به عنوان یک شریان حیاتی نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد.
 
این مسئول افزود:  دشمن در دوران جنگ تحمیلی تلاش زیادی داشت این جزیره به ویژه تاسیسات موجود در آن را از کار بی اندازد تا به اقتصاد کشور ضربه بزند .
 
وی بیان کرد: با توجه به تمامی تلاش های صورت گرفته، عوامل  استکبار جهانی هیچگاه موفق به تحقق بخشیدن به خواسته هایش نشده و نتوانسته حتی یک روز از صادرات نفت کشور ممانعت کند.
 
وی هدف از برگزاری این اردو را آشنایی اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های تابعه با مناطق عملیاتی دریایی و درک هرچه بهتر اقتدار و حضور موثر و قدرتمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آب های خلیج همیشه فارس برشمرد.
 
قربانی بازدید از تاسیسات نفتی جزیره خارگ، حضور در گلزار شهدای گمنام این جزیره ، بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر ، فازهای نفتی عسلویه، موزه دریایی بوشهر و موزه رئیسعلی دلواری را از دیگر برنامه های انجام شده در این اردو برشمرد
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین