تاریخ انتشارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات اخیر یمن طی روزهای اخیر گفت: عربستان کوچک‌تر از آن است که توان تهدید ایران را داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۷۹۸۷۹
حمله عربستان به یمن محکوم است و قطعاً به شکست می‌انجامد

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در جمع خبرنگاران درباره تحولات اخیر یمن، گفت: به‌طور قطع حمله عربستان به یمن محکوم است و به شکست می‌انجامد.

وی با بیان اینکه تاریخ نمونه‌های فراوانی نظیر یمن دارد، افزود: از حمله اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان گرفته تا حملات دیگری که به کشورهای منطقه صورت گرفته، همه شکست خورده هستند و این هم شکست خواهد خورد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سؤال که مقامات عربستانی ایران را تهدید کرده‌اند، پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این تهدید چگونه است، اظهار داشت: عربستان کوچک‌تر از آن است که توان تهدید جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد و خودِ آنها هم به‌خوبی این مسئله را می‌دانند.

بروجردی در پاسخ به این سؤال که شعار امسال را که از سوی مقام معظم رهبری به "دولت، ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده چگونه می‌توانیم اجرایی کنیم و اصلاً این شعار در این شرایط چه اهمیتی دارد، گفت: اهمیت آن از این جهت است که ما پیوسته محور پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار اقتدار نظام‌مان وحدت کلمه بوده و دعوت مقام معظم رهبری در شرایطی که ما در حال مصاف سیاسی با قدرت‌های بزرگ جهان برای احقاق حقوق هسته‌ای‌مان هستیم، یک ضرورت بسیار جدی است که با همزبانی و همدلی بتوانیم صف واحدی را مقابل دشمن تشکیل بدهیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم حق این ملت را به دست آوریم.

 

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین