تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
plusresetminus
حزب الله : به دلیل وزش تندبادهای نسبتا شدید در برخی از شهرهای خوزستان از جمله اهواز،کانون‌های داخلی ریزگردها فعال شده و به دلیل فعالیت کانون‌های خارجی، شرایط جوی بسیار نامناسبی برای اکثر شهرهای خوزستان رقم زده شده است.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۸۹۲
شرایط جوی نامناسب خوزستانی‌ها ناشی از فعالیت کانون‌های ریزگردها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در سومین ماه از اردیبهشت سال 97 باز هم گردوخاک مهمان آسمان‌های خوزستان شد. روز گذشته "روز زمین پاک" بود روزی که در اهواز معنا و مفهوم چندانی ندارد. بسیاری از شهرهای خوزستان تعبیر "روز زمین پاک" و "روز هوای پاک" را در واقعیت نمی‌دانند چرا که از این دو نعمت آن هم به دلیل بی‌تدبیری مسئولان بی‌بهره هستند.
 
از روز گذشته به دلیل وزش تندبادهای نسبتا شدید در برخی از شهرهای خوزستان از جمله اهواز،کانون‌های داخلی ریزگردها فعال شده و به دلیل فعالیت کانون‌های خارجی، شرایط جوی بسیار نامناسبی برای اکثر شهرهای خوزستان رقم زده شده است.
 
وزش باد شدید در برخی از مناطق اهواز سبب شکسته شدن شاخه‌های درختان شده و حتی در در برخی از عکس‌هایی که کاربران فضای مجازی منتشر کرده‌اند سبب خم شدن ترانسفورماتور برق شده است.
 
مدارس برخی از شهرستان‌ها از جمله خرمشهر، آبادان و شادگان تعطیل شده‌اند، در حالی که میزان غلظت گردوغبار در اهواز تا ساعت 9 صبح امروز به 510 میکروگرم بر متر مکعب رسیده ولی هنوز خبری از تعطیلی مدارس اهواز نشده است و دانش‌آموزان در این شرایط جوی می‌بایست راهی مدارسی شوند که اکثرا از پنجره‌های دوجداره محروم هستند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین