تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
plusresetminus
حزب الله : فرمانده کل سپاه در پیامی سردار همدانی را از استوانه‌های مستحکم خط مقاومت در برابر امریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: جهان اسلام با شهادت سردار همدانی سرافراز گردید.
۰
کد مطلب : ۹۵۶۱۹
سردار همدانی به دست مزدوران میدانی آمریکا و صهیونیسم به شهادت رسید

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در پی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار سرافراز و با بصیرت حسین همدانی در میدان‌های حمایت از مقاومت اسلامی و کمک‌های مستشاری به ارتش و نیروهای مقاومت سوریه را به محضر امام زمان (عج) مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده محترم آن سردار رشید و آحاد ملت شریف و مجاهد پرور ایران و نیز ملت مقاوم سوریه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

برادر عزیزم سردار همدانی پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه پاسداری از انقلاب اسلامی به فیض عظمای شهادت نایل گردید و با شهادت ایشان ستاره‌ای دیگر به سپهر افتخارات انقلاب اسلامی و جهان اسلام افزوده شد.

همدانی یکی از استوانه‌های مستحکم خط مقاومت در مقابل امریکا و رژیم صهیونیستی بود که به دست مزدوران میدانی آنان - تروریست‌هایی که توسط همپیمانان نظام سلطه از جمله سعودی‌ها تسلیح شده و به جان ملت‌های مسلمان یمن، عراق، سوریه و بحرین افتاده‌اند- به شهادت رسید.

مشعل فروزان این جهاد پایان‌ناپذیر خاموش نخواهد شد و جهان اسلام با این شهادت سرافراز گردید و دشمنان بدانند راه مقاومت و مقابله با صهیونیست‌ها و مقابله با نفوذ امریکایی‌ها در بلاد اسلامی همچنان قدرتمندانه ادامه دارد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین