تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
plusresetminus
حزب الله : سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای برای اغلب استان ها، کاهش ۴ تا ۶ درجه ای هوا را پیش بینی کرده است.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۹۹۳
کاهش دما در اغلب استان های کشور هواشناسی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، با ورود توده هوای سرد به کشور، کاهش قابل ملاحظه دما در استانهای مختلف کشور به شرح زیر پیش بینی می شود: گیلان، مازندران و گلستان: ۸ تا ۱۲ درجه در پنجشنبه و جمعه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در شنبه و ماندگاری هوای سرد تا اواسط هفته آینده.
 
برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و کردستان کاهش ۴ تا ۶ درجه در پنجشنبه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در جمعه، کاهش ۲ تا ۴ درجه در شنبه و ماندگاری هوای سرد تا روز یکشنبه پیش بینی می شود.
 
همچنین برای استان های کرمانشاه و لرستان کاهش ۲ تا ۴ درجه در پنجشنبه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در جمعه و ماندگاری هوای سرد تا شنبه، برای  استان های همدان و مرکزی: کاهش ۲ تا ۴ درجه در پنجشنبه، کاهش ۲ تا ۴ درجه در جمعه و ماندگاری هوای سرد تا شنبه وبرای استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی کاهش ۶ تا ۸ درجه در شنبه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در یکشنبه و ماندگاری هوای سرد تا دوشنبه پیش بینی شده است.
 
در استان های قزوین، تهران و البرز، کاهش ۴ تا ۶ درجه در جمعه، کاهش ۳ تا ۵ درجه در شنبه و ماندگاری هوای سرد تا یکشنبه و در استان های قم، سمنان و اصفهان  کاهش ۴ تا ۶ درجه در شنبه و ماندگاری هوای سرد تا یکشنبه را شاهد خواهیم بود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین