تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج با تاکید بر اینکه حوزه ورزش باید مورد حمایت قرار گیرد، اظهار کرد: سرمایه گذاری در این حوزه هزینه نیست بلکه درآمد است.
۰
کد مطلب : ۱۸۹۵۹۰
سرمایه گذاری در حوزه ورزش هزینه نیست تشکیل کارگروه ورزشی در سالن کنفرانس باشگاه میلاد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده  گفت: ارتقای سطح ورزش موجب تقویت حوزه سلامت جوانان و کاهش مفاسد اجتماعی، اخلاقی، اعتیاد و دیگر مشکلاتی که گریبانگیر جوانان است می شود.
 
وی با بیان اینکه شورای پنجم نگاه حمایتی به ورزش جوانان دارد، عنوان کرد: باید در حمایت از ورزش اقداماتی در بعد شهری و استانی انجام دهیم و برخی رفتارهای ورزشی را در میان مردم نهادینه کنیم.
 
این مسئول با یادآوری اینکه دولت، شرکت های ورزشی را از مالیات معاف کرده است، گفت: شرکت ها پس از آن به سمت ورزش های عامه پسند رفتند هزینه تیم داری افزایش پیدا کرد اما زیرساخت های ورزشی که مهم ترین نکته است، توسعه نیافت.
 
شهردار کرج به این موضوع که بهترین تیم های ورزشی فاقد زیرساخت هستند، اشاره کرد و افزود: باید اقدامات خود را به سمتی ببریم که در حوزه ورزش اثر بخشی و بیشترین بازخورد را داشته باشیم.
 
اختصاص بودجه مناسب برای احداث سال ورزشی شهرداری کرج در سال 98
 
کمالی زاده در ادامه از اختصاص بودجه مناسب برای احداث سالن ورزشی شهرداری کرج سخن گفت و اظهار کرد: در صورتی که از رویدادهای ورزشی حمایت کنیم رقابت ایجاد می شود و جوانان به سمت ورزش تمایل بیشتری پیدا می کنند که این مهم افزایش سطح سلامت را به دنبال دارد.
 
این مسئول ضمن تاکید بر توسعه زیرساخت های ورزشی، گفت: شنا یکی از پایه ای ترین ورزش هاست این در حالی است که شهرداری کرج فاقد تیم شناست، در صورتی که زمین مناسب داشته باشیم استخر اختصاصی برای ورزش های آبی احداث خواهیم کرد.
 
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به اختصاص 300 میلیون تومان بودجه از سوی شورا به مدال آوران استان اشاره کرد و افزود: این مبلغ پرداخت شده و به زودی مراسمی برای مدال آوران برگزار خواهد شد.
 
شهردار کرج همچنین از برگزاری جلسات کارگروه ورزشی یاد کرد و ادامه داد: به منظور هم افزایی بیشتر نهادها و رویکردی حمایت آمیز در زمینه ورزش ضرورت دارد این جلسات سه ماه یک بار برگزار شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین