تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
plusresetminus
حزب الله : رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینکه حضور محسوس و نامحسوس پلیس در حاشیه مدارس و مناطق‌ آسیب‌پذیر استمرار خواهد داشت، گفت: باید به جوامع آسیب‌پذیرتر بیشتر توجه کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۶۹۶
حضور نامحسوس و فعال پلیس مبارزه با موادمخدر در حاشیه مدارس

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار محمد مسعود زاهدیان درباره حضور محسوس و نامحسوس پلیس مبارزه با موادمخدر در حاشیه مدارس و مراکز علمی اظهار کرد: باید به جوامع آسیب‌پذیرتر بیشتر توجه کنیم زیراکه نوجوانان و جوانان امروز در معرض تهدید هستند.
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از آسیبهای موادمخدر یا سایر آسیبهای اجتماعی که در جمعیت جوان و نوجوان امکان شکل‌گیری دارد، سعی بر این است در مناطق تجمع جوانان و نوجوانان حضور فعالانه و بهتری داشته باشیم.
 
وی افزود: یکی از مشکلات موجود این است که برخی افراد فرصت‌طلب در حاشیه مدارس و مناطق آسیب‌پذیرتر فعالیت خود را انجام می‌دهند و برای کاهش دادن این آسیب‌پذیری حضور پلیس در این مناطق پررنگ‌تر شده است.
 
زاهدیان یادآورشد: متاسب با سن، جمعیت موجود و آلودگی در یک منطقه جغرافیایی اقدامات فرهنگی، پیشگیرانه و سلبی خود را توسعه دادیم و حضور پلیس به صورت محسوس و نامحسوس استمرار خواهد داشت.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین