تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
plusresetminus
حزب الله : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه برای اولین بار در کرج 6 تقاطع همسطح چراغ دار به صورت همزمان بازگشایی شده گفت: همچنین چراغدار کردن تقاطع بلوار امام خمینی (ره) با بلوار شهید ناصر بخت و بهره برداری از این پروژه به صورت 4 فاز از دیگر اقداماتی است که توسط این حوزه به اجرا درآمد.
۰
کد مطلب : ۱۴۲۱۹۵
6 تقاطع همسطح چراغ دار، همزمان بازگشایی شد

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد افضلی در گفتگو با خبرنگار  این مطلب را عنوان کرد و گفت: با توجه به افتتاح بلوار شهید ناصر بخت و امتداد بلوار شهید شمس توسط مدیریت شهری این کلانشهر که تاثیر بسزایی در کاهش جریان ترافیک بلوار شهید بهشتی دارد، جهت نظم بخشی به جریان ترافیک برای اولین بار در کرج و به صورت همزمان 6 تقاطع چراغ دار افتتاح شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: با توجه به فاصله تقاطع ها و امکان ایجاد موج سبز در برخی از تقاطعات مذکور، اجرای مدیریت هوشمند تقاطعات در دستور کار این معاونت قرار گرفت که امید است با اجرای آن شاهد روان سازی جریان ترافیک و کاهش زمان تاخیر باشیم.

افضلی بیان کرد: با بهره برداری از پروژه های عمرانی بلوار شهید ناصر بخت و امتداد بلوار شهید شمس، تعداد تقاطعات چراغ دار فرماندهی در سطح شهر کرج به حدود 45 تقاطع رسیده است که این مهم در دوره چهارم شورای اسلامی شهر بی نظیر می باشد.

این مسئول ادامه داد: همچنین در راستای روان سازی جریان ترافیک و تسهیل تردد شهروندان، اتصال بلوار سربازان گمنام به بلوار شهید ناصر بخت در تقاطع با بلوار امام خمینی (ره)، به صورت همسطح و توسط چراغ راهنمایی و رانندگی زمان دار برقرار گردید.

وی افزود: برای اولین بار در کرج ، تقاطع مذکور به صورت 4 فاز جداگانه و با تامین تمامی حرکات گردشی در محل تقاطع، بهره برداری شده است و امید می رود که تحقق این موضوع باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شود.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین