تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
plusresetminus
حزب الله : سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تابلوهای تبلیغاتی اضافه از سطح شهر جمع آوری می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۵۷۴
سلام گل های پاییزی به شهر!

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  اظهار کرد: از چند روز قبل کاشت گل‌های پاییزی در پارک‌ها، میادین، معابر وعرصه‌هایی سبز کرج آغاز شده و با پایان دهه اول محرم سرعت بیشتری می‌گیرد.
 
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ادامه داد: گل‌هایی مثل داودی و کلم که درعرصه‌های سبز شهر کاشته می‌شود، اغلب به سرما مقاوم بوده و طول عمر زیادی دارند.
 
وی توضیح داد: کاشت گل و گیاه در معابر شهری علاوه بر کاهش آلودگی هوا ایجاد حس آرامش ، زیبایی سیمای شهر و کاهش فشارهای روانی  در شهروندان را به همراه دارد.
 
این مسئول در ادامه به دیگر اقدامات این سازمان همزمان با شروع فصل جدید اشاره کرد و گفت: به روز نمایی آبنماهای سطح شهر، تعویض پرچم‌های الوان همزمان با پایان تاسوعا و عاشورای حسینی و رنگ آمیزی مبلمان شهر بخشی از این اقدامات است.
 
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی اضافه شهر اشاره کرد و افزود: این اقدام با هدف حذف زوائد بصری شهر انجام می‌شود و طی آن 200 پایه تبلیغاتی اضافه از مناطق مختلف جمع آوری می‌شود.
 
بضاعتی پوربا اشاره به اقدامات این سازمان برای استقبال از فصل مدرسه ابراز کرد: متاسفانه برخلاف سال‌های قبل امسال بودجه اختصاصی برای استقبال از فصل مدارس به سازمان اختصاص نیافته و همین باعث شده نتوانیم طرح خاصی را در این زمینه اجرایی کنیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین