تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
plusresetminus
کاروان ایران در دومین روز از بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان موفق به کسب دو مدال برنز دیگر شد تا جمع مدال های ایران به عدد ۶ برسد.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۶۷۶
نتایج کاروان ایران در دومین روز از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان

 

                        
                       

در دومین روز از بیست و نهمین دوره رقابتهای دانشجویان جهان در چین تایپه کاروان ایران موفق شد دو مدال دیگر توسط تیم پومسه به دست بیاورد. هرچند کمانداران ایران امروز به موفقیتی دست نیافتند.

کمانداران میکس حذف شدند
در ادامه مسابقات دانشجویان جهان در تایوان و پیکارهای تیر و کمان میکس یونیورسیاد، کمانداران کشورمان در دور دوم مقابل میزبان قرارگرفته و مغلوب شدند. تیم ایران با ۱۴۶ امتیاز از دور رقابت ها مقابل چین تایپه ۱۴۸ امتیازی از دور رقابت ها حذف شد. این تیم در مرحله اول مقابل قزاقستان با نتیجه ۱۵۱ به ۱۴۵ حریف را شکست داده بود.

ناکامی تیر و کمان انفرادی
دو نماینده ایران که موفق به صعود به مرحله یک هشتم رقابت های کامپوند  شده بودند با قبول  شکست برابر حریفان از ادامه  مسابقات بازماندند. فرشته قربانی  در یک هشتم نهایی در مصاف با نماینده بلژیک  ۱۴۱ به ۱۴۳ باخت و یاسر عموئی نیز با ۱۴۰ امتیاز برابر ۱۴۷ امتیاز کماندار ترک نتوانست به مرحله چهارم راه یابد.

دومین نماینده جودو حذف شد
تورج چناری دومین جودوکار ایران در رقابتهای بیست و نهمین دوره دانشجویان جهان بود که امروز با قبول شکست برابر نمایندگان چک و ارمنستان از دور این مسابقات کنار رفت. چناری ملی پوش وزن ۸۱ – کیلوگرم ایران در مبارزه نخست موفق شد سالازار از شیلی را با سه امتیاز وازاری مغلوب کند اما در دیدار بعد  مقابل ایوان پتر از جمهوری چک ایپون شد و شکست خورد. چناری در شانس مجدد به مصاف آندرانیک چاپاریان از ارمنستان رفت که در این مسابقه هم با ضربه فنی باخت تا دومین نماینده جودوی ایران نیز از بازیهای یونیورسیاد حذف شود. ایران دو نماینده در مسابقات جودوی یونیورسیاد داشت که حمیدرضا سجادی فرد در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم و تورج چناری در وزن ۸۱ – کیلوگرم دستشان به مدال نرسید.

پیروزی تیم والیبال ایران مقابل امارات
تیم والیبال دانشجویان ایران امروز در دومین دیدار خود در مسابقات دانشجویان جهان به مصاف تیم امارات رفت و موفق شد در این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر حریفش را شکست بدهد. ایران فردا سه شنبه در سومین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

پومسه پسران به مدال برنز دست یافت
مرحله نهایی مسابقات تکواندو دانشجویان جهان در بخش پومسه دختران و پسران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز دوشنبه به وقت محلی در در شهر تائویان برگزار شد که این رقابتها با مدال برنز تیم پسران همراه بود. تیم پومسه پسران با ترکیب مهدی جمالی، محمد جواد خیری و امیررضا مهربان به رقابت با سایر تیم ها پرداخت و ۷.۵۱ امتیاز کسب کرد تا در کنار ویتنام، به مدال برنز مشترک برسد. کره جنوبی و چین تایپه در این بخش به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

تیم پومسه دختران ایران با ترکیب مهسا صادقی، فاطمه حسام و نگین گیل سمایی به رقابت با حریفانی از ترکیه، کره جنوبی، ویتنام، چین، روسیه، چین تایپه و آمریکا پرداختند و در نهایت از رسیدن به مدال بازماندند. تیم ایران در این بخش  ۷.۴ امتیاز به دست آورد. در این بخش تیم های کره جنوبی و چین تایپه قهرمان و نایب قهرمان شدند و ویتنام و چین به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

تیم میکس پومسه ایران را به ششمین مدال رساند
تیم میکس ایران متشکل از امیررضا مهربان و مهسا صادقی در رقابت با سایر حریفان خود امتیاز ۷.۱۶ را کسب کرد و موفق شد با قرار گرفتن در رده سوم مشترک با ویتنام مدال برنز را از آن خود کند. در این بخش چین تایپه و کره جنوبی قهرمان و نایب قهرمان شدند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین