تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
plusresetminus
لاریجانی در جمع خانواده شهدای حفاظت مجلس مطرح کرد؛

ائتلاف کاغذی ۶۰ کشور به بهانه مبارزه با تروریسم

حزب الله : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۶۰ کشور در منطقه به بهانه مبارزه با تروریسم جمع شده‌اند، اما ائتلاف آنها بر روی کاغذ باقی مانده، چون عنصر مکتبی در آنها نیست.
۰
کد مطلب : ۱۳۵۶۷۰
ائتلاف کاغذی ۶۰ کشور به بهانه مبارزه با تروریسم
 

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های ۴۰ شهید یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی و چهار شهید مدافع حرم با بیان اینکه سپاه بر اساس یک مأموریت مکتبی کار خود را شروع کرد، اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نیروی جان بر کف است و مسئله شهدای مدافع حرم نیز این حقیقت را به خوبی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: امام (ره) چنان تحولی در کشور به وجود آوردند که افراد دغدغه مکتب را پیدا کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در شرایط دنیای فعلی و درگیری‌هایی که در منطقه می‌بینیم، ائتلاف‌هایی پیدا می‌شود، اما هیچ اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد و این ائتلاف‌ها بر روی کاغذ باقی می‌ماند؛ چرا که نگاه مکتبی در آنها وجود ندارد.

لاریجانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ کشور به بهانه مبارزه با تروریسم در منطقه جمع شده‌اند اما کاری از پیش نمی‌برند؛ چون عنصر مکتبی در آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، اگر ایران اسلامی یک تنه به پا خاسته و به عراق و سوریه کمک می‌کند، به دلیل همین نگاه الهی و مکتبی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا نیازمند قدردانی ما نیستند و در بهشت خداوند و در بالاترین ملجأ و مرجع قرار گرفته‌اند و این باعث عزت و افتخار برای ماست که در مجموعه نظام اسلامی این حرکت شهادت‌طلبانه، فعال و پیشگام است.

در پایان این مراسم، با حضور سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج)، از تابلوی یادمان دومین یادواره شهدای حفاظت مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین