تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
plusresetminus
حزب الله: جدیدترین نظرسنجی منتشر شده نشان می‌دهد بیش از نیمی از مردم روسیه بر این باورند که اقتصاد این کشور از تحریم‌های اعمال شده غرب به خاطر بحران اوکراین نفع خواهد برد.
۰
کد مطلب : ۶۶۵۶۷
روس‌ها معتقدند تحریم های غرب به اقتصاد مسکو کمک می‌کند
به گزارش شبکه خبری حزب الله،کشورهای غربی تاکنون چندین دور تحریم علیه روسیه اعمال کرده اند تا بخش های مالی و انرژی این کشور را هدف قرار دهند. اقدام روسیه در الحاق شبه جزیره کریمه به خاک خود بهانه کشورهای غربی برای اعمال این تحریم ها بوده است.

بر اساس این گزارش کشورهای غربی همچنین روسیه را به دست داشتن در تحولات شرق اوکراین متهم کرده اند. روسیه نیز در پاسخ به تحریم های کشورهای غربی واردات مواد غذایی و محصولات کشاورزی را ممنوع کرده است.

نظرسنجی موسسه لوادا نشان می دهد که بیش از 59 درصد مردم روسیه معتقدند که تحریم های اعمال شده از سوی غرب به نفع اقتصاد این کشور خواهد بود.

تنها یک چهارم مردم روسیه اعلام کرده اند که این تحریم ها برای اقتصاد مضر خواهد بود. یک چهارم مردم روسیه نیز تاکید کرده اند که تحریم های غرب موجب بروز مشکلات جدی برای آنها و خانواده هایشان خواهد شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرده است که تحریم های اعمال شده علیه واردات مواد غذایی از کشورهای غربی به نفع تولید داخلی خواهد بود و روسیه را خودکفاتر خواهد کرد.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین