تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
plusresetminus
حزب الله : رئیس جمهور گفت: دولت هیچ عهدی را فراموش نکرده است و حتماً به عهد و پیمان خود وفادار خواهد بود ولی باید فرصت و زمان لازم داده شود.
۰
کد مطلب : ۷۷۵۴۷
دولت به عهد خود وفادار است

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه در دیدار دبیر کل و اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اشاره به مشکلاتی که کشور با آن مواجه است، اظهار داشت: کشورمان به خاطر توطئه‌های دشمنان و بعضاً برخی بی‌تدبیری‌ها ضربه‌های زیادی متحمل شد بنابراین رفع مشکلات و فراهم شدن شرایط برای ایجاد تحرک مطلوب در کشور نیازمند زمان و همکاری است.

وی با تأکید بر اینکه امروز امیدمان به بهبود شرایط کشور بسیار بیشتر از روزی است که دولت یازدهم شروع به کار کرد، گفت: گام‌های مهمی که در ۱۸ ماه گذشته در بخش‌های مختلف به ویژه بخش اقتصاد و در زمینه کنترل تورم و رشد و توسعه برداشته شده، فراتر از تصور است البته تا رسیدن به نقطه مطلوب و نهایی فاصله داریم.

رئیس جمهور به اقدامات دولت در زمینه بهداشت و سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام بزرگ که مورد تحسین و حتی تعجب مقامات برخی کشورها قرار گرفته، در حالی انجام شده که در شرایط تحریم قرار داریم.

وی اساتید و علمای جلسه را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما اساتید و بزرگان می‌توانید با قرار دادن نتایج تحقیقات و پژوهش‌های علمی خود در اختیار دولت‌، به دولت در زمینه‌های مختلف کمک کنید.

روحانی افتخار خود را فرزند حوزه بودن دانست و اظهار داشت: دولت خود را نیازمند ارتباط نزدیک‌تر با بزرگان و فضلای حوزه می‌داند و بر این باور است که برقراری این ارتباط می‌تواند مسیر حرکت دولت را تصحیح و پرشتاب کند.

 

وی بر لزوم وحدت و اتحاد در شرایط کنونی و در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: نمی‌توان با انشقاق و اختلاف مسایل را حل و فصل کرد.

رئیس جمهور با تأکید بر پایبندی دولت به شعارها و عهد و پیمان خود با مردم تصریح کرد: دولت هیچ عهدی را فراموش نکرده است و حتماً به عهد و پیمان خود وفادار خواهد بود ولی باید فرصت و زمان لازم داده شود. ضمن اینکه همه باید کمک و یاری کنند تا بار مسئولیتی که بر دوش دولت قرار دارد به مقصد برسد.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین موسوی تبریزی دبیر کل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با اظهار خرسندی از دیدار با رئیس جمهور، گزارشی را از فعالیت‌ها و برنامه‌های مجمع ارایه کرد و دیدگاه‌ها و نظرات مجمع را با دکتر روحانی در میان گذاشت.

ارتباط نزدیک‌تر دولت با حوزه علمیه و مراجع و بزرگان، حساسیت نسبت به مشکلات اقتصادی، توجه به همه اصول قانون اساسی و توجه به کرامت مردم از جمله نکاتی بود که توسط دبیر کل مجمع محققین و مدرسین حوزه بر آنها تأکید شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین