تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
plusresetminus
انتقاد رئیس یوفا:

فوتبال برای فروش نیست

حزب الله : رئیس اتحادیه فوتبال اروپا از پیشنهاد ۲۵ میلیارد دلاری کنسرسیوم خاورمیانه و آسیا جهت خرید تورنمنت‌های رسمی جهانی فوتبال به شدت انتقاد کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۳۷۶
فوتبال برای فروش نیست
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رئیس اتحادیه فوتبال اروپا از پیشنهاد ۲۵ میلیارد دلاری کنسرسیوم خاورمیانه و آسیا جهت خرید تورنمنت‌های رسمی جهانی فوتبال به شدت انتقاد کرد.
 
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، الکساندر چفرین گفت: من نمی‌توانم این واقعیت را بپذیرم که برخی‌ها تمایل به سود کردن و امکان فروش روح تورنمنت‌های جهانی فوتبال به بخش‌های خصوصی ناشناخته دارند.
 
رئیس یوفا در ادامه با واکنش به پیشنهاد ۲۵ میلیارد دلاری کنسرسیوم خاورمیانه و آسیا برای تغییر شکل جام باشگاه‌های جهان و ایجاد لیگ جدید ملت‌ها و مطرح‌شدن آن از سوی رئیس سوئیسی فیفا گفت: فوتبال برای فروش نیست. یوفا هرگز نقشی در تحقق آرمان‌های خودخواهانه نخواهد داشت.
 
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا نیز از تلاش برای کسب موافقت شورای مدیران ارشد فیفا جهت تغییر فرمت جام باشگاه‌های جهان و برگزاری تورنمنت جدید لیگ ملت‌ها تا پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و کنگره مسکو دست برداشت.
 
مدتی قبل کنسرسیوم آسیا و خاورمیانه پیشنهادی ۲۵ میلیارد دلاری جهت ایجاد تغییراتی در جام باشگاه‌های جهان و برگزاری رقابت‌های جدید لیگ ملت‌ها را به جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا ارائه کرده بود. با توجه به شرایط به وجود آمده و مخالفت‌های گسترده با این طرح، فیفا پذیرفت تا مذاکره با این کنسرسیوم ناشناس همچنان ادامه داشته باشد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین