تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
plusresetminus
با دستور شهردار کرج؛

سرعتگیرهای مزاحم حذف می شوند

حزب الله : شهردار کرج، حذف سرعتگیرها در خیابان های شهر را به منظور تسهیل در عبور و مرور و بهره گیری بهینه از کنترل هوشمند حمل و نقل شهری عنوان کرد.
۰
کد مطلب : ۱۵۹۸۷۲
سرعتگیرهای مزاحم حذف می شوند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اصغر نصیری  با اعلام اینکه مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از چندی پیش در این کلانشهر فعال شده است، به وجود 46 دستگاه دوربین نظارتی و 69 دستگاه دوربین پلاک خوان اشاره کرد.
 
وی بیان داشت: بخشی از کنترل هوشمند ترافیک به واسطه این دوربین ها انجام می گیرد و کمک خواهد کرد تا نیازهای ترافیکی شهروندان با دقت و کیفیت بهتری رصد شود.
 
این مسئول افزود: همچنین این نوع کنترل که بدون نقش مستقیم ماموران انجام می گیرد، تاثیر بسزایی در اعمال قانون و الزام رانندگان به رعایت قوانین دارد که این مهم پس از مدتی با فرهنگسازی و آگاه سازی شهروندان نسبت به موضوع، به وضوح مشاهده خواهد شد.
 
نصیری، در ادامه به اجرای دستورالعمل ها و قوانین راهنمایی و رانندگی به عنوان اقداماتی که زمینه ساز تسهیل در آمد و شد شهروندان و رانندگان است، اشاره کرد و ادامه داد: نصب برخی از سرعتگیرها در شهر به صورت غیراصولی و غیر فنی انجام گرفته که همین امر سرعت حمل و نقل را به شدت کند کرده و حتی در مواردی موجب بروز خطر و سوانح نیز شده است.
 
شهردار تصریح کرد: دستور حذف همه این سرعتگیرها را صادر کرده ایم و این امر هم اکنون در حال اجراست.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین