تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
plusresetminus
حزب الله: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که گفته‌اند بازیکنان ما با سیاسی درگیر شده‌اند و به سمت او شیشه پرتاب کرده‌اند دیوانه هستند و مشکل دارند.
۰
کد مطلب : ۶۶۷۴۷
به استقلال هم بخوریم مشکلی نداریم

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،
محمود خوردبین پس از قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه گفته‌اند ما باید در ورزشگاه تختی بازی کنیم قصد داریم از مدیر مجموعه آزادی درخواست کنیم که اجازه دهند روز چهارم آبان در ورزشگاه آزادی میزبان راه‌آهن باشیم.

وی افزود: به دلیل اینکه استقلال روز پنجم آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی میزبان است و سیاست مسئولان ورزشگاه آزادی این است که در این ورزشگاه دو روز پشت سر هم بازی برگزار نشود، مسئولان سازمان لیگ بازی ما را در تختی انداختند اما ما در نظر داریم این کار صورت نگیرد و بگذارند در ورزشگاه آزادی بازی‌مان را برگزار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: مسئولان مجموعه ورزشی آزادی نگران وضعیت چمن این استادیوم هستند اما ما قول می‌دهیم اتفاقی برای چمن ورزشگاه نیفتد. از همین رو همین امروز با مسئولان این مجموعه مکاتبه خواهیم کرد تا وضعیت‌مان را مشخص کنیم. 

خوردبین در خصوص اینکه پیشنهاد داد بازی پرسپولیس روز سوم آبان برگزار شود اما با این پیشنهاد موافقت نشد، گفت: به این دلیل که قصد داریم در آزادی بازی کنیم و استقلال روز پنجم آبان‌ماه میزبان پارسه است می‌خواستیم بازی ما روز سوم آبان‌ماه برگزار شود که راه‌آهنی‌ها با این موضوع موافقت نکردند. آنها اعلام کردند که 30 مهرماه بازی سختی با سپاهان دارند و به همین دلیل برای تغییر تاریخ بازی جام حذفی موافقت نکردند.

وی در واکنش به این موضوع که آیا پرسپولیسی‌ها قصد ندارند قانون را اجرا کنند، خاطرنشان کرد: چرا ما قانون را اجرا می‌کنیم اما سعی‌مان این است که بازی‌مان در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حاشیه‌های اخیر این تیم و اینکه گفته می‌شود پیام صادقیان و محمدرضا خانزاده با سیاسی درگیر شدند و حتی به سمت او شیشه آب پرتاب کرده‌اند، اظهار داشت: متأسفانه افرادی که این اخبار را منتشر می‌کنند آدم‌های درستی نیستند. آقای سیاسی جز اینکه به بازیکنان محبت کند و برای آنها کار خیر انجام دهد، کار دیگری بلد نیست. آنهایی هم که می‌گویند به سمت او شیشه پرتاب شده دیوانه هستند و مشکل دارند که چنین حرف‌هایی می‌زنند. 

خوردبین درباره هدف پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی گفت: همه تیم‌ها و بازیکنان در جام حذفی انگیزه خاصی دارند. بازیکنان تلاش می‌کنند که در این رقابت‌ها بدرخشند و مربیان هم قصد دارند از بهترین بازیکنانشان استفاده کنند تا به قهرمانی جام حذفی برسند چرا که با قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز به دست می‌آید.

وی درباره صحبت‌های درخشان مبنی بر اینکه بهتر است رقابت‌های جام حذفی رفت و برگشت برگزار شود، عنوان کرد: من هم موافق برگزاری جام حذفی به صورت رفت و برگشت هستم در بیشتر دنیا این مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و اینگونه عادلانه‌تر است. درست است که به تیم‌ها فشار بیشتری وارد می‌شود اما بازی در زمین هر دو تیم برگزار می‌شود تا نتیجه عادلانه رقم بخورد. 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم با توجه به قرعه آسانی که در جام حذفی دارد این رقابت‌ها را جدی می‌گیرد یا نه، اظهار داشت: ما اکنون شرایط خوبی داریم و هر دو جام را هم جدی می‌گیریم، هم جام حذفی و هم لیگ برتر برای ما فرقی نمی‌کند اما باور کنید که به قرعه توجهی نکردم. 

خوردبین در واکنش به این موضوع که احتمالا رویارویی پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی وجود دارد، گفت: فکر ما قهرمان شدن در این رقابت‌هاست و فرقی ندارد با استقلال بازی کنیم یا هر تیم دیگر. شاید هم اصلا استقلال به این مرحله نرسد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین