تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
plusresetminus
حزب الله : شب گذشته کنسرت علی زندوکیلی با حضور پرشور مخاطبان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده از قطعات آلبوم جدیدش «رؤیای بی‌تکرار» رونمایی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۳۲۳۷۶
زندوکیلی از بی حوصلگی شیرازی ها گفت
                        
                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شب گذشته ۲۹ دی ماه کنسرت علی زندوکیلی در قالب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد که این خواننده علاوه بر اجرای قطعات پرطرفدار و نوستالژیکش، از قطعاتی از آلبوم جدیدش که قرار است به زودی وارد بازار شود، رونمایی کرد.

در ابتدای کنسرت پس از سلام ویژه علی زندوکیلی به تماشاگران که با شعر «سلامی چو بوی خوش آشنایی» همراه شد، وی با ابراز خرسندی از اینکه باز هم در خدمت مخاطبانش است، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم به خاطر حضور تک‌تک شما و اینکه امشب اینجا هستم. به افتخار خودتان و گروه «زند» کف مرتبی بزنید.

پس از آن، زندوکیلی آهنگ خاطره‌انگیز «به سوی تو»، «فقط دعا کن» و به طور متوالی ترانه‌های «فقط دعا کن» «آه سرد» و «عصر خاطره» را اجرا کرد که با استقبال مخاطبان همراه بود.

در ادامه این خواننده محبوب گفت: قول داده بودیم که تا اواخر آذر ماه آلبوم «رؤیای بی‌تکرار» منتشر شود اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد؛ بنابراین می‌خواهیم امشب قطعاتی را از «رؤیای بی‌تکرار» رونمایی کنیم.

پس از آن زندوکیلی قطعات «نمی‌آیی» و «بی‌تابانه» را از آلبوم جدیدش اجرا کرد که ترانه «بی‌تابانه» با استقبال زیاد تماشاگران در سالن اجرا شد. این ترانه با همصدایی تشویق‌های مردم همراه بود.

قطعه بعدی که این خواننده اجرا کرد، ترانه «جانانه» بود که این ترانه مورد استقبال قرار گرفت.

علی زندوکیلی پس از اجرای این ترانه‌ها رو به تماشاگران گفت: به نظرتون قطعات «رؤیای بی‌تکرار» چطوره؟ که تماشاگران نیز یکصدا پاسخ دادند: عالیه.

در اجرای شب گذشته زندوکیلی کمتر با مخاطبان صحبت می‌کرد و به صورت پشت سر هم به اجرای ترانه‌های محبوبش می‌پرداخت.

در فواصل اجرای قطعات نیز به معرفی گروه موسیقی «زند» نیز مشغول بود.

«جدایی»، «شهرزاده‌ رؤیا» و «لحظه شیرین» از دیگر قطعاتی بود که شب گذشته اجرا شد.

این خواننده بعد از اجرای قطعه «شهرزاده‌ رؤیا» عنوان کرد: خوب است که امشب یادی کنیم از بزرگان موسیقی ایرانی، استاد همایون خرم، استاد بیژن ترقی، استاد معینی کرمانشاهی و استاد مجید وفادار.

در ادامه علی زندوکیلی ترانه پرطرفدار «لالایی» را اجرا کرد که با همراهی و همخوانی مخاطبان همراه بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پس از خواندن این ترانه، علی زندوکیلی خاطره‌ای جالب درباره یکی از خصوصیات مورد بحث درباره شیرازی‌ها تعریف کرد و گفت: چند نفر شیرازی در سالن حضور دارند، که تعدادی از شیرازی‌ها دستشان را بالا کردند.

وی سپس بیان کرد: به نظرتان ما شیرازی‌ها تنبل هستیم؟ باید بگویم که من یک مسترکلاس در شیراز داشتم که بخشی از کار ما این است که در این کلاس‌ها باید گام‌های موسیقی را به سرعت از بالا به پایین و از پایین به بالا بخوانیم. من به یکی از هنرجویان گفتم که این گام‌ها را آرام و سپس سریع بخواند، اما هنرجو پنج دقیقه مات و مبهوت من را نگاه کرد و بعد گفت «یعنی هم باید برم بالو و هم بیام پایین!؟» اما من خودم این نت‌ها را به همان شکلی که باید برای او تکرار کردم و این هنرجو باز هم گفت که «حوصله‌اش نمی‌شود» که نت‌ها را با سرعت و آرام، از آخر به اول و از اول به آخر بخواند. پس باید بگویم ما شیرازی‌ها تنبل نیستیم فقط حوصله‌مان نمی‌شود.

بعد از ذکر این خاطره زندوکیلی ترانه «بهار شیراز» را با لهجه شیرازی اجرا کرد و پس از آن ترانه خاطره‌انگیز «رفته» را خواند که با تشویق و همخوانی تماشاگران سالن همراه بود.

زندوکیلی در پاسخ به درخواست‌های مکرر برخی از تماشاگران در سالن که از او می‌خواستند برخی ترانه‌های خاطره‌انگیزش را اجرا کند، گفت: ما خیلی دوست داریم همه قطعات‌ منتشر شده را برای شما اجرا کنیم، اما چون امشب قطعاتی از آلبوم «رؤیای بی‌تکرار» را برای اجرا انتخاب کرده بودیم، برخی از ترانه‌ها حذف شدند.

وی پس از آن ترانه «رؤیای بی‌تکرار» را که نام آلبومش بر اساس همین قطعه انتخاب شده، برای تماشاگران خواند و سپس از تماشاگران خواست که اهالی رسانه‌ و عکاسانی را که در سالن حضور دارند، تشویق کنند.

زندوکیلی سپس از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اماکن، ستاد جشنواره موسیقی فجر و دفتر موسیقی تشکر کرد و یکی از کودکان کار را که عرفان نام داشت و شب پیش در کنسرت حضور داشت، معرفی کرد و گفت: عرفان قول داده که تمرین زیادی کند و در آینده خواننده معروفی شود.

شانزدهمین ترانه‌ای که این خواننده در شب گذشته اجرا کرد قطعه «سیه مو» بود که این قطعه نیز مورد استقبال قرار گرفت.

پس از آن زندوکیلی عنوان کرد که می‌خواهد دو تا از قطعاتی را که امشب مخاطبان بسیار دوست داشتند دوباره اجرا کند؛ بنابراین قطعه «لالایی» و «لحظه شیرین» را دوباره‌خوانی کرد که با تشویق بسیار تماشاگران همراه بود.

به دلیل دوباره‌خوانی این ترانه‌ها و اجرای قطعاتی از آلبوم جدیدش، وی برخی از ترانه‌هایی را که اعلام شده بود قرار است اجرا کند، نخواند که از آن جمله می‌توان به «گلنار»، «ناردونه» و «فریاد» اشاره کرد.

سینا عَلَم (کمانچه)، رامتین اتابکی (گیتار بیس)، افشین بابایی (سازهای کوبه‌ای)، سهاب عَلَم (تار و پیانو)، شایان ریاحی (سازهای کوبه‌ای)، امید غفاریان (پیانو و گیتار الکتریک) و سید محمود شبیری (مدیر برنامه) از اعضای گروه «زند» بودند که شب گذشته علی زندوکیلی را در کنسرتش همراهی می‌کردند.

حسین فریدون برادر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشور و عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران از مهمانان شب گذشته این کنسرت بودند.

ناهماهنگی در صادر شدن بلیت‌های همزمان از سوی ستاد جشنواره موسیقی و برج میلاد برای برخی از صندلی‌ها و همچنین انتظار برای ورود مهمان جشنواره باعث ناهماهنگی‌هایی قبل از اجرای کنسرت شده بود و همین مساله باعث شد که کنسرت شب گذشته با نیم ساعت تأخیر و ساعت ۲۲ برگزار شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین