تاریخ انتشاردوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله : وزیر امور خارجه کشور با بیان اینکه در دولت سابق مصاحبه‌هایی با دانشمندان هسته‌ای کشورمان از سوی مأموران آژانس انجام شد، تاکید کرد: مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای، ارتباطی به اصل مذاکرات ندارد.
۰
کد مطلب : ۸۴۲۹۷
مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای، ارتباطی به اصل مذاکرات ندارد
 

وزیر امور خارجه کشور ادامه داد: البته موضوع مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای، ارتباطی به اصل مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 ندارد و این یک مسئله کناری و فرعی بوده و حدود 10 سال است که کشور برای حل این ادعاها و بهانه‌ها اقداماتی کرده است.

مصاحبه با دانشمندان‌هسته‌ای در دولت سابق انجام شد

وی ادامه داد: در این رابطه روش‌هایی برای رفع ابهامات صورت گرفت و حتی در دولت سابق مصاحبه‌هایی با دانشمندان هسته ای کشورمان از سوی مأموران آژانس انجام شد.

ظریف افزود: در آن دوران با افراد مختلف در ایران مصاحبه شد و حتی آن‌ها از مراکز و اماکن مربوطه بازدید کردند، اما هیچ ابهامی پیدا نشد که این موضوع نشان‌دهنده بهانه‌جویی غربی‌ها است.

وزیر امور خارجه کشور با اشاره به ادعاهای مقامات آمریکایی‌ مبنی بر موافقت ایران برای مصاحبه با تعدادی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان، تصریح کرد: آن‌ها هر چه که می‌خواهند بگویند، زیرا مقامات این کشورها در سال‌های گذشته انواع صحبت‌ها و مطالب را مطرح کردند، اما قطعا تیم مذاکره‌کننده نظر رهبر معظم انقلاب در تمام موارد مذاکرات هسته‌ای را عینا اطاعت می‌کند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین