تاریخ انتشارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
plusresetminus
حزب الله: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از طرح تذکرات و مطالبات پلیس نسبت به ترویج احتمالی مصرف موادمخدر و روانگردان در برخی محصولات سینمایی، تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی خبرداد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۴۲۶
تذکر پلیس نسبت به عادی سازی مصرف موادمخدر و دخانیات در برخی تولیدات سینمایی و تلویزیونی

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار مسعود زاهدیان درباره مصرف موادمخدر و روانگردان و نیز عادی سازی اعتیاد استعمال دخانیات در برخی از تولیدات تلویزیونی و سینمایی اظهارکرد: ستاد مبارزه با موادمخدر سیاست‌های کلی در قالب طرح جامع پیشگیری از اعتیاد تدوین و به تمامی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کرده و تمامی این دستگاه‌ها ملزم به اجرا و رعایت آن هستند.
 
وی با بیان اینکه پلیس نیز در مورد شکل و ضوابط پلیسی در فیلم‌ها اظهارنظر می‌کند، گفت: در مورد محتوای فیلم‌ها نظری نداریم اما در مورد تجهیزات و امکانات پلیسی و اینکه پلیس نشان داده شده در فیلم مطابق با واقعیت باشد، نظرات خود را مطرح می‌کنیم.
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا اضافه کرد: همچنین ما در جلساتی که عضو آن هستیم مطالباتمان را مطرح کرده و اگر در مواردی تذکراتی نیز لازم باشد آن را ارائه و طرح خواهیم کرد.
 
زاهدیان ادامه داد: در فیلم‌هایی که نیروی انتظامی در ساخت آن مشارکت داشته باشد نیز تمامی موارد رعایت شده و توجه لازم صورت می‌گیرد تا مواردی همچون مصرف موادمخدر و عادی سازی و ترویج این پدیده انجام نشود.
 
وی در مورد واکنش پلیس به موارد تخلف نیز گفت: خوشبختانه در اکثر تولیدات موارد ابلاغ شده مدنظر قرار می‌گیرد اما در صورتی که دستورالعمل‌های صادر شده رعایت نشود، ما در این خصوص تذکرات خود را ارائه خواهیم کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین