تاریخ انتشاريکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
حزب الله : معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت که در تلاش هستیم با معرفی مفاخر، استعدادها، ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری تعلق خاطر بیشتر شهروندان را نسبت به کرج فراهم آوریم.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۵۲۶
مفاخر، استعدادها و ظرفیت های کرج معرفی می شوند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد خیری با بیان این که شهرداری کرج در تلاش است تا با معرفی مفاخر، استعدادها، ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری تعلق خاطر بیشتر شهروندان را فراهم آورد، اظهار کرد: سال های گذشته اطلاعاتی که به مردم داده شده بود بیشتر در حوزه های آسیب ها بوده به همین دلیل مردم احساس تعلقی به شهر  ندارند به همین جهت پویشِ من کرج را دوست دارم راه اندازی شد.
 
وی افزود: البرز به دلیل تنوع قومیتی و مهاجرپذیری که دارد مفاخر و مشاهیر زیادی را در خود گنجانده است پس ضرورت دارد از این چهره ها قدردانی شود، تجلیل از جلال مقامی شروع خوبی برای گرامی داشت سرمایه های اجتماعی شهرمان است .  
 
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج اضافه کرد: این سازمان در نظردارد از این به بَعد این چنین مراسم هایی را برای بزرگداشت چهره های فرهنگی، هنری، ورزشی و دیگر مفاخر شهر برگزار کند، امیدواریم با کسب این تجربه مراسم های بعدی هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شود.
 
خیری با تمجید از جایگاه بالای جلال مقامی در عرصه هنرِ کشور یادآور شد: استاد مقامی نزدیک به 70 سال است که در فضای هنرِ تخصصی ایران فعالیت می کند که به عنوان یکی از شهروندان کرج از افتخارات استان البرز به شمار می رود.
 
وی گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج و اهالی هنر استان البرز دست به دست هم داده اند تا از این چهره ماندگار عرصه هنر تجلیل کنند؛ صدا و چهره‌ جلال مقامی برای همه‌ ما یادآور فیلم‌ها و سریال‌های جذاب و برنامه‌ی خاطره‌انگیز است.   
 
به گفته خیری؛ مراسم تجلیل از استاد جلال مقامی چهارم مرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز تولد وی در کرج برگزار خواهد شد. پوستر مراسم تجلیل از این  چهره ماندگار هم با حضور برخی  از هنرمندان عصر پنجشنبه 31 خرداد در خانه هنرمندان کرج رونمایی شد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین