تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله : معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: بخش زیادی از وقت راهداران در مورد جمع‌آوری زباله‌های محور کرج -چالوس می‌گذرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۲۲۴
بخش عظیمی از وقت راهداران صرف جمع‌آوری زباله‌های محور کرج- چالوس می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس صفری در حاشیه بازدید خبرنگاران از محور کرج -چالوس که صبح امروز با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز و معاونان این اداره انجام شد، اظهار داشت: محور کرج -چالوس یکی از محورهای پرتردد کشور است و افزایش تردد مسافران در این محور سبب ایجاد مشکلاتی برای راهداران شده است.
 
وی با بیان اینکه در این محور 50 راهدار مشغول به کار هستند، بیان کرد: این محور  150 کیلومتر محور فرعی دارد و در محورهای اصلی محل‌های پرتگاهی ایمن‌سازی می‌شود.
 
صفری با بیان اینکه متاسفانه برخی مسافران عبوری در این محور با ریختن زباله برای راهداران زحمت ایجاد می‌کنند، عنوان کرد:  بخش زیادی از وقت راهداران در این محور صرف جمع‌آوری زباله می‌شود.
 
صفری با بیان اینکه سفرهای تابستانی به میزان زباله‌های محور کرج- چالوس افزوده است،گفت: انتظار ما رعایت مسافران در نریختن زباله در این محور است.
 
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر نقاط پرتگاهی و شانه خاکی راه در محور کرج -چالوس در حال بهسازی است، تصریح کرد: در آزادراه تهران- کرج-قزوین در باند جنوبی عملیات لکه گیری و بهسازی رویه آسفالت در حال انجام است و به لحاظ ترافیک در محدوده کرج عملیات  با هماهنگی با پلیس راه در شب در حال انجام است.
 
وی گفت: عملیات افزایش ظرفیت ترافیکی از مهرویلا تا پل کلاک در حال انجام است و  بخشی  از پروژه به دلایل داشتن معارض به کندی جلو می‌رود.
 
وی گفت: عملیات نصب نیوجرسی به جای گاردیل به طول 12 کیلومتر در محور کرج- چالوس در حال انجام است که 8 کیلومتر پیشرفت فیزیکی داشته و این کار سبب کاهش تصادفات در این محور شده است.
 
صفری با بیان اینکه سیستم بهسازی و تقویت روشنایی آزادراه تهران -کرج به طول 62 کیلومتر در حال انجام است، تصریح کرد: در جاده مخصوص تا پل فردیس محور در اختیار شهرداری کرج است.
 
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه یکی از مهمترین و پرزحمت‌ترین کار در محور کرج -چالوس عملیات خط‌کشی در این محور است،گفت: متأسفانه علی‌رغم اینکه این خطوط تازه خط کشی شده است برخی از رانندگان از روی این خطوط رفت و آمد می‌کنند و  سبب آسیب به این خطوط می‌شوند.
 
صفری با بیان اینکه پروژه روشنایی سه راهی دیزین به  طول 7 کیلومتر  انجام می‌شود،گفت: برای تکمیل کامل این پروژه 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین