تاریخ انتشاريکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
plusresetminus
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حملات بیو تروریستی را باید جدی گرفت، گفت: امریکاییها و سرویس اطلاعاتی رژیم صهونیستی به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب هستند.
۰
کد مطلب : ۱۱۶۹۲۳
امریکاییها و رژیم صهونیستی به‌دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب هستند/ضرورت جدی گرفتن بیوتروریست
به گزارش شبکه خبری حزب الله، علاء‌الدین بروجردی روز گذشته با حضور در منزل نادر طالب‌زاده کارگردان ارزشی و انقلابی کشورمان از وی عیادت کرد.
بروجردی در این دیدار از نزدیک در جریان روند درمانی این کارگردان انقلابی قرار گرفت و برای وی از خداوند متعال بهبودی کامل را در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان و شبهای قدر خواستار شد.
وی تصریح کرد: امریکاییها و سرویس اطلاعاتی رژیم صهونیستی به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب هستند که حملات بیو تروریستی را باید جدی گرفت.
همچنین، نادرطالب‌زاده در این دیدار ضمن تشکر از بروجردی و همراهان وی، در سخنان کوتاهی، گفت: طرح علنی این توطئه، مسمومیت بیولوژیک فقط برای در جریان قرار گرفتن مردم و مسئولان از توطئه‌های استکبار جهانی بود.
دبیر جشنواره عمار با بیان اینکه این مسمومیت و کسالت مشکل و خللی در روند کارهای در دست اقدام هنری‌اش به وجود نیاورده است، اظهار کرد: در حال حاضر تحت نظر پزشکان، روند درمانی در حال انجام بوده و امیدوارم که با دعای خیر شما، بهبودی کامل حاصل شود.
این کارگردان سینما و تلویزیون با بیان اینکه در سفر به عتبات توسط استکبار جهانی و عوامل آن ترور بیولوژیک شدم، گفت: طی صحبتی با یک متخصص بیوتروریسم، از این موضوع  مطلع شدم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین