تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز از کشف و توقیف ۱۱ دستگاه کانتینر حامل کالای قاچاق در کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۱۲۵
۱۱ دستگاه کانتینر حامل کالای قاچاق در کرج کشف شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ورود یک محموله چیلر گازی به استان البرز و احتمال قاچاق بودن کالاهای وارداتی، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران به محل ترخیص کالا در جاده ماهدشت –صفادشت، اعزام و موفق به توقف 11 دستگاه کانتینر در محدوده ماهدشت شدند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: تریلرهای مذکور جهت بررسی به محوطه‌ای در اطراف مهرشهر کرج منتقل و مشخص شد که 45 دستگاه چیلر گازی و یک محموله تجهیزات فن کوئل فاقد بارنامه و اسناد گمرکی معتبر است که به صورت قاچاق وارد استان البرز شده است.
 
 محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده 10 میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و 11 دستگاه کانتینر حمل کالاهای قاچاق نیز توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های عملیاتی سال 97 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در راستای اولویت‌ها و اهداف نیروی انتظامی درباره مبارزه با دانه درشت‌های قاچاق کالا، فرماندهی انتظامی این استان با قاطعیت با عوامل کالای قاچاق برخورد می‌کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین