تاریخ انتشاريکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
plusresetminus
حزب الله: جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران اولویت حوزه خدمات شهری شهرداری کرج است و نظارت ویژه ای در این خصوص صورت می‌گیرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۹۲۴
پرداخت حقوق و مزایای کارگران اولویت شهرداری است/ با پیمانکاران متخلف برخورد می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید محمد جواد حسینی اظهار کرد: پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران اولویت حوزه خدمات شهری شهرداری کرج است و نظارت ویژه ای در این خصوص صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: بخشنامه‌های مربوط به این موضوع به تمامی پیمانکاران شهرداری ابلاغ شده و هر یک از آنها موظفند گزارشات مربوط به چگونگی پرداخت حقوق و مزایای کارگران را به معاونت خدمات شهری ارسال کنند.
 
جانشین معاون خدمات شهری شهرداری کرج توضیح داد: بدون شک اگر پیمانکاری از روی عمد یا سهوا حقوق کارگری را ضایع کند، متخلف بوده و برخورد قانونی مقتضی با آن صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: کارگرانی که پیمانکاران در پرداخت حقوق ومزایایشان کوتاهی می‌کنند می‌توانند به معاونت خدمات شهری شهرداری کرج مراجعه و با گزارشات خود زمینه اصلاح امور را فراهم کنند.
 
وی گفت: کارگران به نوعی خط قرمز این مجموعه محسوب می‌شوند و رسیدگی به مطالبات آنها جزء اولویت‌های شهرداری است چون اگر این افراد زحمتکش نباشند در مدت زمان کوتاهی سلامت و نظم شهر به هم می ریزد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین