تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از جمع‌آوری ۷۲ معتاد متجاهر طی دو هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۷۰۲۶
اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده در ساوجبلاغ/جمع‌آوری ۷۲ معتاد

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ مهدی فضلی علیشاه  اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به‌منظور برخورد قاطع و قانون با اخلال گران نظم و امنیت و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان در اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها، طرح پاک‌سازی مناطق آلوده طی دو هفته گذشته، در این شهرستان به اجرا درآمد.
 
وی در ادامه افزود: در اجرای این طرح مقادیری از انواع مواد مخدر کشف، ۶ نفر خرده‌فروش و نگهدارنده مواد دستگیر و ۷۲ نفر معتاد پرخطر جمع‌آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد شدند.
 
سرهنگ فضلی علیشاه با اعلام خبر دستگیری تعداد ۵۷ سارق و کشف ۳۷ فقره اموال مسروقه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح‌ها از تعداد ۱۵۰ واحد صنفی بازدید شد و برای ۹۰ واحد متخلف اخطاریه پلمپ صادر و ۱۵ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.
 
وی تأکید کرد: در جریان اجرای این طرح‌ها تعداد ۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و ۱۵۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بابیان این‌که اجرای این طرح‌ها رضایتمندی شهروندان را در پی داشت، از شهروندان خواست تا طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، هرگونه اخبار و اطلاعاتی را در خصوص فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت به مأموران اطلاع دهند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین