تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
plusresetminus
حزب الله: نائب رییس شورای شهر کرج بر ضرورت تدوین بسته‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در تکمیل پروژه‌های شهری تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۷۲۶
ساماندهی بافت‌های فرسوده کار ساده ای نیست/ ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار شهری

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور وحیدی با اشاره به بخشی از دستاوردهای شورای پنجم اظهار کرد: شورای پنجم در حوزه حفظ محیط زیست، ساماندهی منابع انسانی، کاهش هزینه‌های جاری شهرداری وحفظ اموال عمومی این مجموعه دستاوردهای قابل توجهی داشته است.
 
وی با بیان اینکه شهرداری طی دو سال اخیر در مسیر کسب درآمدهای پایدار حرکت کرده، ادامه داد: شورای پنجم تاکید زیادی بر افزایش درآمدهای پایدار شهری داشته و همین باعث شده شهرداری با اتخاذ سیاست‌های ویژه به این سمت حرکت کند.
 
وی با اشاره به دیگر اولویت شورای پنجم افزود: در حوزه شهرسازی تاکید این شورا بر ساماندهی بافت‌های فرسوده بوده و اقداماتی هم صورت گرفته ولی چندان رضایت بخش نیست.
 
نائب رییس شورای شهر کرج ابراز کرد: ساماندهی بافت‌های فرسوده شهر کار ساده‌ای نیست و برای تحقق آن نیازمند تعامل بین دستگاهی و اعمال سیاست‌های تشویقی برای ساکنان این بافت‌ها هستیم.
 
به گفته وحیدی طی دو سالی که از عمر شورای پنجم می‌گذرد، شهرداری در حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند دستاوردهای خوبی داشته و باکاهش هزینه ها توانسته طرح‌های نتیجه بخشی اجرایی کند.
 
وی اظهار کرد: در کنار موارد مذکور، طی این مدت اقدامات قابل توجهی برای توسعه سیستم حمل و نقل عمومی شهر از جمله اضافه کردن 30 دستگاه اتوبوس جدید و بهسازی اتوبوس و تاکسی‌های موجود صورت گرفته است.
 
وحیدی با اشاره به یکی از مهمترین پروژه های شهر افزود: متروی کرج یکی از مهمترین پروژه‌هایی است که برای سال‌ها متوقف شده بود و با روی کار آمدن شورای پنجم فعالیت آن از سر گرفته شده است.
 
این مسئول ابراز کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب بتوانیم طبق زمان بندی پیش بینی شده ایستگاه‌های خطوط قطار شهری کرج را راه اندازی کنیم.
 
وی در پایان با اشاره به ضرورت مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های شهر گفت: سازمان سرمایه گذاری باید با ارائه بسته‌های حمایتی انگیزه سرمایه‌گذاران را برای مشارکت در اتمام پروژه های در حال اجرای شهر افزایش دهد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین