تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
plusresetminus
حزب الله : سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار مسافر شهرداری کرج گفت: ظهر امروز 50 دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به زائرین اربعین به مرز مهران اعزام می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۳۱۷
ظهر امروز 50 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام می‌شود
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید استاد کاظمی اظهار کرد: ظهر امروز (اول آبان) 50 دستگاه اتوبوس از کرج به مرز مهران اعزام می‌شود.
 
وی ادامه داد: این اتوبوس‌ها وظیفه جا به جایی زائرین کربلا از مرز مهران تا شهر کوت عراق که حدود 75 کیلومتر است را به عهده دارند.
 
این مسئول توضیح داد: هیچ یک از این اتوبوس‌های اعزامی درون شهری نیستند به همین دلیل غیبت چند روزه آنها در روند حمل ونقل مسافران درون شهری کرج مشکلی ایجاد نمی‌کند.
 
استاد کاظمی با اشاره به زمان بازگشت این اتوبوس‌ها به کرج افزود:بازگشت این اتوبوس‌ها به زمانبندی هموطنان برای بازگشت به کشور بستگی دارد.
 
وی اظهار کرد: اگر هوطنان مدیریت مناسبی داشته باشند و زمان بازگشت خود را به ساعات آخر روز اربعین موکول نکنند، تعدادی از این اتوبوس‌ها چند روز قبل از اربعین به کرج بازمی‌گردند.
 
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: درصورت زمانبندی و برنامه ریزی نامناسب مردم برای بازگشت به خاک وطن، اتوبوس‌ها تا پنج روز بعد از اربعین هم درعراق باقی می‌مانند و مسافران را تا مرز مهران جابه جا می‌کنند.  
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین