تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
plusresetminus
حزب الله: نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج به همراه رییس کمیسیون فرهنگی از گلزار شهدای بهشت سکینه(س) و روند طرح های در حال اجرا سازمان آرامستان ها بازدید کردند.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۸۱۶
توجه به طرح هاى فرهنگى و مشاركت شهروندى اولويت برنامه هاى سازمان آرامستان ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، طى این بازدید، منصور وحیدی و اکبر سلیم نژاد از روند اجرايى ستاد نذر فرهنگى در خصوص طرح جمع آورى متکدیان و ساماندهى مشاغل مزاحم با رویکرد آموزشى، فرهنگى پيشنهاداتى را مطرح و بر لزوم قرائت صحيح قرآن با برگزاری کلاس هاى آموزشى، نحوه صحیح برخورد با زائرين اهل قبور و جمع آورى سوابق، صدور كارت شناسايی و متحدالشکل شدن لباس فعالين در اين مشاغل ساماندهى شده، تاكيد کردند.
 
نايب ریيس شوراى اسلامى شهر تعامل سازمان مدیریت آرامستان ها با انجمن هاى مردم نهاد و جذب مشاركت شهروندى را مطلوب ارزيابى كرده و اجرايی شدن اين گونه طرح ها را امری مهم در راستای تکریم ارباب رجوع و همچنین اشتغال زایی و حل معضل مشاغل مزاحم در گلزار شهداى بهشت سكينه بر شمرد.
 
منصور وحیدی با اعلام اهمیت این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع و مراعات حال بستگان متوفی افزود: تجديد نظر در جابجایی مرکز پزشکی قانونی کار ارزشمندی بود.
 
به گفته وی؛ کار احداث این مرکز بسیار خوب پیش رفته و امیدواریم بزودى شاهد بهره برداری از اين ساختمان در سازمان مدیریت آرامستان ها باشيم.
 
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز اظهار کرد: در صورت جابجایی خدمات پزشکی قانونی به ساختمان مركزى آن در باغستان، با توجه به بعد مسافت و شرایط روحی، مشکلاتی برای بستگان متوفی ایجاد می شد.
 
اکبر سلیم نژاد ادامه داد: خوشبختانه با موافقت مديركل پزشكى قانونى استان و اقدام رییس سازمان آرامستان ها جهت احداث ساختمانى مناسب، در اين تصميم تجديد نظر شد.
 
اعضاى شوراى اسلامى شهر سپس از ساختمان در حال احداث پزشکی قانونی بازديد كردند و دقايقى با نماينده مستقر اين مرکز در گلزار شهدای بهشت سکینه به بحث و گفت وگو پرداختند، دكتر فرهودى نماينده این مرکز پس از توضيحاتى از روند خدمات به مراجعين از اقدام سازمان آرامستان ها و حمايت هاى شوراى اسلامى شهر و شهردار كرج در خصوص احداث ساختمان جدید برای این مجموعه قدردانی کرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین