تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
plusresetminus
حزب الله: معاون فنی عمرانی شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال تاکنون 70 هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌های شهر توزیع شده است.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۵۱۹
طرح نهضت آسفالت ادامه دارد/ اولویت شهرداری تکمیل پروژه‌های ناتمام شهری است
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عسگر نصیری  اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 40 هزارتن لکه گیری آسفالت در سطح مناطق 10 گانه کرج انجام شده است.
 
این مسئول توضیح داد: 17.5 تن از مجموع این آسفالت‌ها از مهرماه تا کنون توزیع شده است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در کلانشهر کرج تصریح کرد: این میزان آسفالت برای روکش، مرمت، حفاری و لایروبی معابر و خیابان ها تولید و توزیع شده است.
 
وی ابراز کرد: بدون شک با اجرای طرح نهضت آسفالت در کرج شاهد تحقق اهداف مدیریت شهری در ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان خواهیم بود.
 
این مسئول افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، در ماه‌های آینده نیز توزیع  آسفالت ادامه خواهد داشت.
 
معاون فنی عمرانی شهرداری کرج بیان کرد: امیدواریم تا پایان فصل عمرانی امسال بتوانیم با تولید آسفالت ،مناطق دهگانه را در انجام تعهدات خود مبنی بر بهسازی معابر سطح شهر یاری کنیم.
 
نصیری یادآور شد: معابر از فضاهای مهم شهری به شمار می آیند و چون رفت و آمد در آنها به صورت مدام جریان دارد، توجه و  نظارت بر کیفیت آنها ضروری به نظر می رسد.
 
وی در ادامه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت های کاری امسال شهرداری عنوان کرد و افزود: با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر، امیدواریم بتوانیم در راستای کسب رضایت مردم فهیم و فرهنگ دوست کرج گام برداریم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین