تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
plusresetminus
حزب الله : رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ساعت ۱۰ صبح فردا ۳ نماینده ویژه معرفی شده از سوی رئیس جمهور برای پاسخ به سوالات نمایندگان درباره بحران موسسات مالی در کمیسیون اقتصادی حضور می یابند.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۷۱۴
۳ نماینده ویژه روحانی فردا به کمیسیون اقتصادی مجلس می روند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا پورابراهیمی ، از تشکیل جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با نمایندگان ویژه رئیس جمهور برای بررسی مسائل و مشکلات موسسات مالی و اعتباری در نشست فردا صبح خبر داد و اظهارداشت: پس از آنکه کمیسیون اقتصادی هفته گذشته گزارش سوال ۷۶ نماینده از رئیس جمهور درباره بحران موسسات مالی و اعتباری را با ارسال نامه ای به آقای روحانی اعلام کرد، رئیس جمهور آقایان سیف، کرباسیان و نهاوندیان را به عنوان نمایندگان ویژه خود برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون معرفی کرده است.
 
بر این اساس، فردا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ و با حضور ۳ نماینده معرفی شده از سوی رئیس جمهور، سوال نمایندگان از رئیس جمهور در خصوص اقدامات دولت برای حل مشکل موسسات مالی و اعتباری و جلوگیری از بحران های مشابه بررسی خواهد شد.
 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره آمار اولیه ۱۸۰ نفری متقاضیان سوال از رئیس جمهور گفت: صرف نظر از آمار اولیه، تعداد امضاء هایی که در نامه نهایی به کمیسیون وجود داشته ۷۶ نفر بوده که بر این اساس درخواست آنها به جریان افتاده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین