تاریخ انتشارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
plusresetminus
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات البرز در گفت‌وگو با حزب‌الله:

33 نفر تایید صلاحیت جدید در استان البرز/ یک تایید صلاحیت شده رد شد

حزب‌الله: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز از تایید صلاحیت جدید 33 نفر در استان البرز خبر داد و گفت: یک مورد از تائید شدگان قبلی رد صلاحیت شده است.
۰
کد مطلب : ۱۰۶۱۱۲
33 نفر تایید صلاحیت جدید در استان البرز/ یک تایید صلاحیت شده رد شد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین روحی یزدی در گفت‌وگو با حزب‌الله، با بیان اینکه در حال حاضر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج 63 نفر تائید صلاحیت شدند، اظهار داشت: این آمار در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 16 نفر است.

 وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه شهرستان کرج از مجموع داوطلبان 162 نفر رد صلاحیت شدند، افزود: 6 نفر از افراد داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در این عرصه رقابتی انصراف داده‌اند.

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز با تاکید بر اینکه در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ 32 نفر از افراد ثبت‌نامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: یک نفر نیز از مجموع افراد داوطلب این حوزه انتخابیه برای حضور در عرصه رقابتی انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده است.

 وی با اشاره به اینکه در این راستا یک مورد از تائید شدگان قبلی رد صلاحیت شده است، تصریح کرد: اسامی رد صلاحیت شدگان توسط فرمانداری به اشخاص اعلام می‌شود، اما لیست کلی تائید صلاحیت‌شدگان در تاریخ 27 بهمن ماه سال جاری اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحی یزدی با تاکید بر اینکه تعداد رد صلاحیت شدگان قبلی همچنان به قوت خود باقی است، افزود: تعدادی از کسانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده بود، تائید صلاحیت شدند؛در این مرحله 33 نفر تائید صلاحیت جدید داشتیم که این مهم با آمار قبلی به 79 فرد تائید صلاحیت شده در سطح استان البرز می‌رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین