تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: با وجود این‌که هنوز اطلاعی از شرایط دانایی‌فر در دست نیست، باید بگویم دیدار رئیس‌جمهور با خانواده دانایی‌فر اخلاقی بود.
۰
کد مطلب : ۵۰۶۷۱
از وضعیت دانایی‌فراطلاعی دردست نیست
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حسینعلی امیری در حاشیه مراسم درگذشت آیت‌الله رضوانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با تاثیر سفر اخیر رئیس‌جمهور در افزایش امنیت و توسعه استان سیستان و بلوچستان گفت: سفر رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا به استان سیستان و بلوچستان در راستای سفرهای دولت تدبیر و امید صورت گرفت که هر از گاهی انجام می‌گیرد.


وی افزود: در این سفرها عموما وزرا برنامه‌های خود را برای استان‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند و رئیس‌جمهور هم از نزدیک با مردم استان‌ها دیدار و گفت‌وگو کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می‌شود.


سخنگوی وزارت کشور با اظهار امیدواری نسبت به توسعه استان سیستان و بلوچستان در سال‌های آتی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود در کشور امیدوار هستیم که در استان سیستان و بلوچستان هم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده روند توسعه را شاهد باشد و رئیس‌جمهور نیز برنامه‌های دولت را برای این استان در دیدارهایی که با مردم و خانواده شهدا داشت اعلام کرد.


وی افزود: حضور رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا در استان‌ها باعث می‌شود تا با مسائل استان‌ها از نزدیک آشنا شده و مردم نیز بتوانند با اعضای دولت گفت‌وگو کنند و در خواست‌های خود از دولت را منطقی‌تر عنوان کنند و امید می‌رود که در حد مقدورات کشور بتوانیم پروژه‌ها و برنامه‌های مورد نظر در استان را تکمیل کنیم.


امیری در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با وضعیت شهید دانایی‌فر خاطرنشان کرد: هنوز از سرنوشت دانایی فر خبری در دست نیست و رئیس‌جمهور با توجه به در نظر گرفتن اخلاقیات تشخیص داد که با خانواده دانایی‌فر دیدار کند و این کار حداقل انتظاری بود که می‌رفت، ولی متاسفانه هنوز از وضعیت او اطلاعی در دست نداریم.


سخنگوی وزارت کشور در رابطه با اظهارنظر برخی از نمایندگان در مورد دانایی‌فر گفت: باید در رابطه با مسائل امنیتی با دقت بیشتری اظهارنظر شود. به ویژه زمانیکه این اظهارنظرها با آبروی افراد در ارتباط باشد، زیرا از نظر اخلاقی، قانونی و شرعی باید ملاحظه آبروی افراد را کرد. با این حال من در رابطه با اظهارنظر نماینده‌ای که در مورد دانایی‌فر صحبت کرد شخصا اطلاعی ندارم و این اخبار را از سایت‌ها خوانده‌ام.


امیری در رابطه با دیدار اعضای جدید خانه احزاب با وزیر کشور اظهار کرد: هنوز برنامه‌ای برای این دیدار اعلام نشده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین