تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
plusresetminus
حزب الله : نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: دشمنان از اختلاف، پراکندگی و بی‌تفاوتی مسلمانان سوء استفاده می‌کنند، بنابراین وحدت کشورها و امت‌های مسلمان لازمه اقتدار کشورهای اسلامی است.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۸۱۴
همگرایی کشورهای اسلامی برای خلق حماسه ماندگار ضدصهیونیستی در روز سرنوشت ساز قدس ممكن مي شود

             
             

           
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد علی بخشی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، همگرایی کشورهای اسلامی برای خلق حماسه ماندگار ضدصهیونیستی در این روز سرنوشت ساز را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل در منطقه قدرتی نیستند، اما آنچه که باعث حضور و شیطنت‌های آنها در منطقه شده، واگرایی روسای برخی کشورهای اسلامی و بروز اختلاف و تشتت میان مسلمانان است.
 
وی افزود: اسلام، نه تنها خاورمیانه، بلکه ظرفیت اداره جهان را دارد، به شرط آنکه این دین جامع و کامل را خوب بشناسیم و خوب عرضه و ترویج کنیم و در مقابل همه تهدیدهایی که دشمنان نسبت به این دین دارند، از خود پایمردی و مقاومت نشان دهیم.
 
نائب رئیس شورای شهر کرج روز جهانی قدس را نماد مقاومت، بیداری و ایستادگی در برابر تهدیدهای دشمنان اسلام دانست و تاکید کرد: مسلمانان با روز جهانی قدس می‌توانند همه تهدیدها را از جهان اسلام دفع و اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنند و اتحاد و انسجام جهان اسلام را به ارمغان آورند.
 
وی در پایان ضمن دعوت از مؤمنان و روزه داران جهت حضور باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس  گفت: حضور در این روز باشکوه تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری است  و مشت کوبنده ایست بر دهان ظلم ستیزان و مستکبران صهیونیست.
منبع : پايگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین