تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله : داریوش اسدزاده که به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده بود، پس از ترخیص این روزها در اندیشه کرج دوران نقاهت را می‌گذراند.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۵۱۲
«خدا را شکر می‌کنم که توانستم بلند شوم»

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درباره‌ی وضعیت عمومی خود در حال حاضر توضیح داد: چند روزی است که از بیمارستان مرخص شده‌ام و در اندیشه کرج هستم. بیش از هشت روز در بیمارستان بستری بودم و پزشکان نسبت به بهبودی من اظهار امیدوار کردند و خدا را شکر می‌کنم که توانستم بلند شوم. البته به سختی راه می‌روم.
 
این هنرمند درباره فعالیت‌های اخیر خود به ایسنا گفت: این اواخر کاری نمی‌کردم کتابم (تهران و خاطرات) را نیز ماه قبل تمام کردم و از آن رونمایی شد.
 
این هنرمند در بخش پایانی از مردم و همه‌ی کسانی که از او  حمایت کردند، ابراز خرسندی، تشکر و قدردانی کرد.
 
اسدزاده چندی پیش به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان«ایرانمهر» و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.
 
داریوش اسدزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، یکم آذرماه ۱۳۰۲ در  کرمانشاه به دنیا آمد. او در ۲۰ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت کرد. در دهه چهل و پنجاه شمسی در بیش از پنجاه فیلم سینمایی ایفای نقش کرد. او پیش از پیروزی انقلاب ایران را ترک کرد و در سال ۱۳۶۵ پس از ۱۰ سال اقامت در آمریکا بازگشت و در دو سریال «سمندون» و «خانه سبز» و همچنین دیگر سریال‌های تلویزیونی  حضور داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین