تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
plusresetminus
حزب الله : معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج از شروع به کار خودروهای فوریت‌های خدمات اجتماعی در کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۳۷۰
۳ دستگاه خودروی گشت خدمات اجتماعی در کرج آغاز به کار کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید علی‌اکبر میروکیلی با اشاره به گشت‌زنی خودروهای خدمات اجتماعی از روز شنبه گذشته در شهر کرج، اظهار داشت: به همت مدیریت شهری و با تاکید و پیگیری‌های شهردار ، فعالیت 3 دستگاه خودروی گشتِ فوریت‌های خدمات اجتماعی در سطح شهر کرج آغاز شد. 
 
وی افزود: این خودروها با هدف امنیت بیشتر شهروندان و ایجاد فضای عاری از آسیب‌های احتماعی از این پس در سطح شهر کرج تردد می‌کنند و به صورت فعال ضمن بررسی آسیب‌ها و معضلات، اقدامات مورد نیاز را به کار می‌بندند. 
 
وی با اظهار امیدواری از اهتمام ویژه مدیریت شهری به معضلات اجتماعی، گفت: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج با تدبیر شهردار و حمایت‌های شورای اسلامی شهر اقدامات بسیار خوبی را در حوزه‌های اجتماعی آغاز کرده که این امیدواری ایجاد شده با آگاهی بخشی و ساماندهی‌های صورت گرفته، در آینده‌ای نزدیک علاوه بر کاهش پیدا کردن معضلات و مشکلات اجتماعی شاهد افزایش شور و نشاط شهروندان باشیم. 
 
 معاون شهردار با اشاره به رویکرد متفاوت مدیریت شهری در توجه به سلامت اجتماعی و اجرای مناسب برنامه‌های فرهنگی اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی در بخش‌های گوناگون مانند کودکان کار، معتادان متهاجر، زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست، متکدیان  و جمع‌آوری بی خانمان‌های سطح شهر و ارجاع آنها به مراکز حمایتی ( مددسرا و سامان‌سرا ) ایجاد شده که امیدواریم بتوانیم اتفاقات قابل قبولی را برای ارتقای امنیت شهروندان به منصه ظهور برسانیم. 
 
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به فعالیت دو هفته‌ای خودروهای خدمات اجتماعی یادآور شد: بعد از گذشت دو هفته و با بررسی و جمع‌بندی نتابج به دست آمده، برنامه اصلی مدیریت شهری برای برخورد با متکدیان و زدودن زشتی‌ها از سطح شهر با قدرت بیشتری آغاز می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین