تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در دربی با توجه به شرایط بازی ما مستحق برد بودیم و تساوی به هیچ وجه نمی‌توانست عادلانه باشد.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۵۷۶
مستحق برد در دربی بودیم/ علی کریمی قول‌هایی به ما داده است
 
 
 

 

محسن طاهری درباره برد سپاهان در دربی اصفهان گفت: خوشبختانه هر دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن بازی خوبی در دربی انجام دادند و هر دقیقه از بازی دو تیم یک فوتبال تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند که باعث شده بود تماشاگران از بازی لذت ببرند. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در مجموع موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از حریف بود. با توجه به شرایط بازی ما مستحق برد بودیم و تساوی به هیچ وجه نمی‌توانست عادلانه باشد.

وی درباره هجمه‌‌ای که ذوب‌آهنی‌ها در مورد داوری پس از بازی به راه انداخته‌اند هم اظهار داشت: فغانی از داوران بسیار خوب فوتبال آسیا و حتی جهان است. اگر یک داور کم تجربه بازی را قضاوت می‌کرد شاید ماهم در مباحث داوری مربوط به این بازی ورود می‌کردیم اما به احترام جایگاهی که فغانی دارد به این موضوع ورود نمی‌کنیم. ضمن اینکه اشتباهات داوری در هر بازی وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه بالاخره تکلیف بازگشت علی کریمی با باشگاه سپاهان چه شد، عنوان کرد: علی کریمی قراردادش را با باشگاه دیناموزاگرب فسخ کرده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. ما مذاکرات خوبی با این بازیکن داشته و او هم قول‌هایی به ما برای بازگشت به سپاهان داده است اما این موضوع را به بعد از 2 بازی آینده تیم ملی موکول کرده است. درهای سپاهان همیشه به روی او باز است مگر اینکه خودش نخواهد.

وی درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب خواهید کرد، گفت: ما یک جای خالی داریم و چند بازیکن زیر 23 سال هم می‌توانیم جذب کنیم اما هنوز کرانچار درخواستی در این مورد به ما نداده و فعلا فهرست‌مان را خالی نگه می‌داریم.

منبع : خبرگزاری میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین