تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
plusresetminus
حزب الله : سرپرست شهرداری کرج گفت: صرفه جویی در هزینه های جاری، مقابله با اسراف و هزینه کردهای غیر ضروری یکی از راهبردهای اساسی جهت تحقق مبانی «اقتصاد مقاومتی» است و مناطق و سازمانهای تابعه این دستگاه باید در سال جاری همسو با این سیاست، نیازها و مطالبات شهر و شهروندان را مرتفع سازند.
۰
کد مطلب : ۱۵۰۷۷۱
مقابله با هزینه کردهای غیر ضروری در شهرداری ها، تحقق اقتصاد مقاومتی را ممکن می کند

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سعادت در گفتگو با خبرنگار  این مطلب را عنوان کرد و گفت: مناطق 10 گانه و سازمان های تابعه مدیریت شهری کرج باید مسیر کاهش هزینه ها را با در نظر گرفتن مبانی و سیاست های «اقتصاد مقاومتی» پیش ببرند و با توجه به کاهش چشمگیر منابع درآمدی این دستگاه، از اقدامات و هزینه های غیر ضروری جلوگیری کنند.

سرپرست شهرداری کرج اظهار داشت: این دستگاه به دنبال آن است تا در سال 96 با توجه به کاهش عرضه و تقاضا در بازار مسکن و رکود درآمدی برای شهرداریها، تلاش ویژه ای را در راستای جذب درآمدهای پایدار و وصول عوارض هایی نظیر نوسازی، جرایم کمیسیون ماده صد و ... انجام دهد.

سعادت بیان کرد: شهرداری کرج برای دستیابی به درآمدهای پایدار شهری، ابزارهای تشویقی و بازدارنده ای را در نظر گرفته است تا با اجرایی کردن آن، مشکلات درآمدزایی و تامین هزینه کردها را تا حد قابل قبولی کاهش دهد و بتواند خدمات عمرانی، فرهنگی، فضای سبز، ترافیکی و... مطلوبی را عرضه نماید.

این مسئول گفت: جلب مشارکت بخش خصوصی و فعال سازی برخی از پتانسیل های درآمدی که مغفول مانده اند، به عنوان دیگر اقدامات و راهبردهایی است که در سال جاری برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری کرج و خدمت رسانی به شهروندان مورد تاکید قرار دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باور داریم که یکی از راه های رفع مشکلات و چالش های کنونی شهر، اتکاء به مشارکت های مردمی و ارتقاء فرهنگ شهروندی است و مدیریت شهری این کلانشهر نیز نگاه ویژه ای را به مساعدت سرمایه های اجتماعی ایران کوچک برای تحقق اهداف خود دارد.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین