تاریخ انتشاردوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
plusresetminus
حزب الله : آیت‌الله العظمی موسوی‌اردبیلی گفت: زندگی انسان با انجام اقدامات خیر معنا پیدا می‌کند
۰
کد مطلب : ۱۱۴۲۷۶
توصیه‌های «آیت‌الله العظمی موسوی‌اردبیلی» به دبیر کل و هئیت امنای مجمع خیرین سلامت کشور

      

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، این مرجع تقلید در دیداربا سید رضا نیری  دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور  و هئیت امنای مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: ان‌شاءالله موفق و موید باشد. آنچه انجام می‌دهید بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. سعی کنید با حفظ اولویت در شهرستان‌ها اقدامات خود را پیگیری کنید. افراد خیر زیادی در کشور هستند که لازم است زمینه مشارکت آنها برای انجام این کارها فراهم شود.

آیت‌الله العظمی موسوی‌اردبیلی در پایان برای حاضران در جلسه دعای خیر کرده و حل مشکلات را از خداوند منان خواستار شد.

در ابتدای این دیدار نیز سیدرضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ضمن ابراز خرسندی از دیدار با آیت‌الله موسوی اردبیلی در رابطه با عملکرد مجمع خیرین سلامت کشور گزارشی ارائه کرد.

وی گفت: مسئله سلامت در کشور بسیار مهم است و ما با توجه به اهمیت موضوع، حدود 10 سال قبل تلاشمان را در جهت سازماندهی خیرین سلامت کشور آغاز کردیم و تاکنون حدود 70 هزار نفر عضو مجمع خیرین سلامت هستند. فعالیت‌های ما در سطح کشور با استقبال خوبی مواجه شده است به گونه‌ای که در عرض 5 سال 220 شعبه راه اندازی کرده‌ایم.

وی افزود: تاکنون در کل کشور 300 بیمارستان، درمانگاه و خانه بهداشت را راه‌اندازی کرده‌ایم و تحویل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی داده‌ایم.

 

در ادامه صبیه آقای نیری، زهرا سادات نیری مسئول موسسه عترت فاطمی افزود: ما حدود 5000 نفر از ایتامی که سادات هستند و در نقاط مختلف کشور زندگی می‌کنند را تحت پوشش قرار داده‌ایم. موسسه عترت فاطمی با حمایت ابوی و جمعی از دوستان خیر حدود 16 سال قبل تاسیس شد که اولین خیریه مختص سادات و علی الخصوص ایتام این خانواده‌ها هست

منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین