تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
plusresetminus
حزب الله : مایکل کین ستاره بزرگ سینما، فقیر بودن خارج از اتحادیه اروپا را به ثروتمند بودن درون آن ترجیح می دهد.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۱۵۵
مایکل کین همچنان حامی «برکسیت» است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سر مایکل کین ستاره انگلیسی سینما که پیش از این بارها حمایت خود را از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اعلام کرده بود، در گفتگو با رادیو ۴ بی‌بی‌سی بار دیگر تاکید کرد با وجود تاثیری که ممکن است برکسیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپاست) بر اقتصاد بریتانیا بگذارد همچنان از هواداران آن است.
 
مایکل کین گفت: من به حرف های این کارشناسان گوش نمی دهم و بدون شک من خودم یک حامی برکسیت هستم.
 
بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار افزود: هرچند مردم می گویند اوه شما حتما فقیر می شوید، شما اینطور می شوید شما آن طور می شوید ولی من می گویم ترجیح می دهم یک حاکم فقیر و بیچارهِ سرنوشت خودم باشم به جای این که یکی دیگر که او را نمی شناسم مرا ثروتمند کند. (اشاره کین به سخنان خاویر بتل نخست وزیر لوکزامبورگ بود.)
 
خاویر بتل نخست وزیر لوکزامبورگ روز پنجشنبه ۱۸ اکتبر گفته بود که ۲۹ مارس بازی تمام می شود و باید قبل از آن با بریتانیا یک معامله انجام دهند. ۲۹ مارس آخرین روزی است که بریتانیا جزو اتحادیه اروپا به شمار می رود.
 
مایکل کین بازیگر بزرگ انگلیسی است که بیش از ۵۰ سال بر پرده نقره ای خوش درخشیده است. او سابقه حضور در فیلم های شاخصی چون «الفی»، «خاکسپاری در برلین»، «حرفه ایتالیایی»، «کارتر را بگیرید»، «کاراگاه»، «مردی که می‌خواست سلطان باشد»، «هانا و خواهرانش»، «آمریکایی آرام»، «شوالیه تاریکی» و «تلقین» را در کارنامه دارد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین