تاریخ انتشارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان گفت: باید در مذاکرات هسته‌ای استقلال نظام مورد توجه قرار گیرد و نگذاریم با بازدید و بررسی از نیروگاه‌ها و دانشمندان هسته‌ای ما به استقلال نظام خلل وارد کند.
۰
کد مطلب : ۸۴۷۵۵
بازدید از مراکز نظامی استقلال کشور را زیرسئوال می‌برد
 

استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه انقلاب  اسلامی را از ابتدا خدا حفظ کرده است، افزود: اکنون نیز دست  ولایت الهی بالای سر این نظام و مملکت حاضر است و تا آخر هم  حافظ این نظلام و انقلاب می ماند.

وی با اشاره به اینکه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: ما برای این انقلاب کار بزرگی نکرده‌ایم و این منت نظام و انقلاب است برسر ما است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه آنکه حرف می‌زند با آنکه عمل می‌کند بسیار تفاوت دارند، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که رفتند و جانشان را فدای این نظام و انقلاب کردند کار بزرگی کرده‌اند و این  رسیدن از مرحله حرف به عمل است که بسیار  سخت و مهم است. 

آیت الله العظمی علوی گرگانی با اشاره به اینکه تمام آیات الهی یک تزکیه است، افزود:ما باید در آیات الهی تدبر و تفکر کنیم و جوانانی که در جهاد در راه حق گام برداشتند در این آیات الهی تدبر کرده و به آن عمل کرده‌اند و سعادت واقعی نصیب آن‌ها شده است.

استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه فرهنگ ما هنوز به معنای درست فرهنگ جهادی نرسیده است، تصریح کرد: لازم است در این راه سرمایه‌گذاری و در راه فراگیری فرهنگ جهاد گام برداشته شود زیرا  خداوند خود وعده داده است که حامی جهادگر است و دستش را می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه  شهدا برای حفظ استقلال انقلاب و نظام رفتند و از جان خود گذشتند، تصریح کرد: باید در مذاکرات  هسته‌ای استقلال نظام مورد توجه قرار گیرد و نگذاریم با بازدید و بررسی از نیروگاه‌ها و دانشمندان هسته‌ای ما به استقلال نظام خلل وارد کند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین