تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله : سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت ارشاد درباره ادامه بازسازی مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد که قرارداد با مشاور برای انجام برآورد کلی منعقد شده و بعد از ۲ ماه، مناقصه برای ادامه بازسازی برگزار خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۹۵۸۲۵
مناقصه بازسازی تئاترشهر ۲ ماه دیگر برگزار می‌شود/تداوم مشکل مالی

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسعود معمار درباره وضعیت ادامه بازسازی مجموعه تئاتر شهر و مشخص شدن پیمانکار جدید برای انجام مراحل باقیمانده این پروژه  گفت: ما قرارداد مورد نیاز با مشاور را منعقد کردیم تا بررسی برآورد کلی هزینه‌های مورد نیاز برای ادامه پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر را انجام دهد. تعیین این برآورد حدود ۲ ماه تا ۲ ماه و نیم، خواهد بود. بعد از تعیین این برآورد ما مناقصه ادامه بازسازی تئاتر شهر را برای انتخاب پیمانکار جدید برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه تا آن زمان اعتبار تخصیص داده شده مورد نیاز هم پرداخت خواهد شد.

وی درباره وضعیت بازسازی سالن قشقایی نیز توضیح داد:‌ ما در حال انجام بازسازی سالن قشقایی هستیم و سکوی متحرک مورد نیاز سالن هم در حال آماده شدن است. همچنین صندلی‌های ثابت سالن قشقایی نیز خریداری و تحویل گرفته شده است و ما تلاش می‌کنیم به هر نحوی که شده، بازسازی سالن قشقایی را تا قبل از آغاز برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به پایان برسانیم.

سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت تکمیل بازسازی سالن سایه و هزینه مورد نیاز برای تکمیل این بازسازی، اظهار کرد: تنها بخش باقیمانده از بازسازی سالن سایه مربوط به نورهای عمومی سالن است که نیازمند ۸۰۰ میلیون تومان بودجه است. ما سالن سایه و پلاتوهای تمرین مجموعه تئاتر شهر را برای بهره‌برداری آماده کردیم و به محض اینکه بودجه برسد، نورهای عمومی سالن سایه هم خریداری و نصب خواهند شد.

​معمار درباره این نکته که آیا مناقصه ادامه بازسازی تئاتر شهر و تعیین پیمانکار جدید این پروژه تا پیش از زمان برگزاری جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر انجام خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: این مناقصه برای بازسازی سالن اصلی و باقی قسمت‌ها نظیر طبقات و بخش‌های اداری مجموعه تئاتر شهر است و ما به هر نحوی که شده سالن قشقایی و سالن سایه را تا قبل از جشنواره تکمیل می‌کنیم. ضمن اینکه مناقصه مدنظر هم تا پیش از برگزاری جشنواره برگزار خواهد شد.

مسئول پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت مالی و بودجه مورد نیاز برای ادامه بازسازی، یادآور شد: فعلا مشکلی که داریم، مشکل مالی است که البته برای برگزاری مناقصه، اعتبار لازم را داریم ولی پرداخت نشده است اما بازسازی سالن قشقایی و سایه به هر نحو انجام خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین