تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اینکه معضل اصلی شهر کرج آلودگی هواست، گفت: روز هوای پاک فرصتی برای شناخت ارزش های زیست محیطی است.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۴۵۵
روز هوای پاک فرصتی برای شناخت ارزش های زیست محیطی است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد کریم شفیعی در حاشیه اجرا ی طرح بهبود و نگهداشت شهر که در منطقه1کرج برگزار شد به روز هوای پاک اشاره کرد و گفت: از آنجا كه كليد اصلی كاهش آلودگي هوا، در تغییر نگرش سیستم مدیریت شهری، توسعه سیستم‌های حمل نقل عمومی، افزایش سرانه فضای سبز و مکان یابی مناسب آن و مشاركت مردمی است، اين روز می‌تواند عامل مهمي در ايجاد اين مشاركت و هماهنگي در این خصوص باشد.
 
شفیعی عنوان کرد: پارک‌ها و فضاي سبز عمومی می توانند باعث پالایندگی هوا شوند و به کاهش معضلات ناشی از آلودگی هوا کمک شایانی کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه اقشار مختلف مردم سهم عمیقی در كاهش آلودگي هوا دارند، یادآورشد: می توان از از توان و ظرفیت شهروندان و آموزش آنان در راستای داشتن هوای سالم و بهبود محیط زیست شهری استفاده حداکثری کرد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای شهرداری از مناطق ده گانه کرج برای اجرای این طرح بهبود نگهداشت شهر بسیج شده اند، گفت: در این طرح سعی می شود به نواقص و مشکلات مطرح شده توسط شهروندان در حوزه هایی همچون آسفالت معابر شهر، ساماندهی جداول و تابلوهای شهری، وضعیت پیاده روها، مشکلات ترافیکی و کمبودهای فضای سبز رسیدگی شود.
 
قائم مقام شهردار کرج در پایان از برگزاری مانور زلزله همزمان با اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهر که در منطقه 1 کرج اجرا شد خبر داد و گفت : این مانور با هدف افزایش آمادگی هنگام زلزله و کاهش بحران های ناشی از این پیامد طبیعی برگزار شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین