تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
plusresetminus
پژمان جمشیدی نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گفت از خنده ها حاضران در کنفرانس خبری ناراحت نشده است!
۰
کد مطلب : ۱۶۲۳۵۴
از اینکه به من خندیدند ناراحت نشدم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیش از حضور پژمان جمشیدی در برنامه هفته محمد رضا فروتن یکی از داوران جشنواره در انتقاد برخی ها که گفته بودند چرا او هم مثل برخی از خبرنگاران خندیده است؟ گفت: من کسی بود که پژمان جمشیدی را به خاطر بازی خوبش در فیلم سوء تفاهم به دیگر داوران پییشنهاد دادم که نامزد دریافت جایزه برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود و طبیعتا نمی توانستم به انتخاب خودم بخندم و خنده ما در واکنش به خنده های حاضرین بود و خنده تمسخرآمیز نبود.

پژمان جمشیدی به صراحت در اینباره گفت: از خنده ها اصلا ناراحت نشدم و شاید این خنده ها تمسخر گونه نبوده و برای من ارزشمند بود که بعد از تحمل چهار سال سختی به این موفقیت رسیدم. به این مسیر ادامه خواهم داد و از این به بعد تلاش بیشتری خواهم کرد و از همه به خاطر محبت هایی که به من داشتند تشکر می کنم و باید بگویم خیلی ها از من حمایت کردند به خصوص از خانواده هنر.( یکی از کسانی که پژمان جمشیدی را حمایت کرده است پرویز پرستویی بوده است و پژمان امروز در مصاحبه ی جالبی که با روزنامه خبر ورزشی داشته گفته حمایت پرویز پرستویی به آن خنده ها می ارزیده است.)

صدرعاملی از دیگر داوران حاضر در استودیو هم گفت: خنده خبرنگاران به احتمال قوی به نقش های پژمان بوده است و کسی جمشیدی را مسخره نکرده است.

منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین